Gå til innhold

Tror dere dette ville vært en fin overraskelse..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren har slitt med økonomien, men nå denne mnd blir vi kvitt alt av regninger.

Jeg vant 4000 på poker igår og vurderer å bruke de på pengene på å reise med Color line eller noe.

Det blir jo bare frem og tilbake, med god mat ombord og kose oss.

Hadde det vært noe dere ville satt pris på, eller ville dere sett på det som bare stress..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det hørtes frykelig koselig ut jeg:)

Skrevet

Kjempekos:-)

Har tenkt å vinne litt i kveld, jeg! :-D

Skrevet

:o)

Da er det bare å vente til pengene er kommet inn på kontoen, så skal jeg bestille :P

Jeg også skal vinne ikveld, ENDA mere :P

Hehe

Faktisk så løy jeg, jeg vant 4000 på en turn, men glemte de 1200kr jeg vant på cash games ;) hihi :P

Skrevet

Liker ikke cash games jeg;-)

Spiller mest tourneys og sng's.

Ble omtrent en tusing i går, men det er jo liiiiiite.

Sukk, drømmer tilbake til i fjor på samme tid da en femteplass ga 10200 dollar....*sikle sikle*

Skrevet

Ikke jeg heller, men snakket med en på msn som sa at han kjente en kompis som hadde gått 100000 i overskudd siden juli ifjor. Og da måtte jeg også prøve. ;) hehe

Satset 20dollar og vanten pen sum tilslutt:p

Det er lite når man vi ha meeeer!!!!:P hheeh

Har hatt en fantastisk uke jeg nå da, vunnet ca 9000 siden forrige fredag.

10200 DOLLAR????

Skrevet

Søren og dere drar inn penger da:-0

Jeg vil også, men desverre så er jeg helt lost på sånne ting, så hadde ikke vunnet et rødt øre.

MEN hadde gladelig tatt i mot disse tusenlappene dere vinner altså:P

Skal på shopping i Bergen & Sverige pluss til Hellas i sommer og da trenger man er tjukk og god lommebok..:P

Skrevet

Hahah, du kan få LÅNE de da.. Også betale tilbake med renter..

Grei deal? :o)

Skrevet

Ja det er rart med pokeren, det er litt sånn antiklimaks å vinne. Sitter ikke og hopper av glede liksom, man blir sånn halvveis i sjokk.

Jepp, 10200 dollar, var helt syyykt. Litt over 60 000,- var det da. Men var ikke noe særlig glad da heller, for førsteplassen var 44000 dollar.

Skrevet

Forresten bra med 9000 på en uke da:-D

Skrevet

Hehe da tror jeg heller at jeg sparer:P

Godt jeg begynte tidlig, for pengene de får bein å løpe på:0)

Men jeg unner deg virkelig disse pengene altså enga, godt å få økonomien på plass:)

Skrevet

Haha, skjønner det Lisa ;) hihi :P

Takk for det :)

Virkelig deilig å legge den trange økonomien bak oss, i tillegg til den vonde tiden som sørget for den trange økonomien.. :)

Skrevet

Mona: Hehe, akkurat.. Ble helt målløs igår når jeg så at jeg kom på førsteplass. Hadde innfunnet meg me å komme blant 40 fordi det gikk så dårlig. Plutselig var jeg blant de 10. Og klarte å utkonurrere alle :o)

Satt der og bare måpte jeg!! :D

Hehe, skjønner det. Er skikkelig kjipt å være så nære,men allikevel så langt unna ;)

Skrevet

Jeg ville ikke blitt glad for det, jeg ville faktisk blitt sint.

Om vi hadde slitt med økonomien og så endelig var i 0 hadde jeg vært desperat etter å få noen penger på "bufferkonto". Det ville vært mye viktigere for meg å spare de pengene. Jeg ville også blitt rasende om mannen min brukte penger på poker hvis vi ikke hadde en god og sikker økonomi.

Skrevet

Hehehe :o)

Nå er vi to som spiller poker, setter inn 100kr hver mnd som vi begge spiller og jobber for å komme i pluss.

Nå er det slik at vi begge alltid vinner, og sitter med pluss og da er det DEILIG å bruke de pengene på alt annet enn regninger og mat. Noe annet har vi ikke gjort den siste tiden.

Endelig sitter vi med 20.000 i pluss denne mnd. Og det er DET som går på sparekontoen. Såvi sitter ikke med 0,-.

Vi hadde en knekk i januar som holdt på å ødelegge forholdet, og vi har siitt me masse.

Endelig kan vi nå komme oss bort og være kjærester igjen og alt går greit.

Men setter pris på tilbameldingen uansett.

Skrevet

Har du link til spillesiden?

Skrevet

www.betsson.com

:)

Der jeg er iallefall..

Skrevet

Helt sikkert koselig, men hadde heller valgt å spare de og evt. kjøpe god middag og vin så kunne dere kost dere en kveld hjemme i stedet.

Drar man med båten sånn kan det fort gå enda mere penger og så er dere tilbake til start på en måte

Skrevet

Jeg spiller på NordicBet og PokerStars.

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er at du sier at dere har slitt med økonomien og så spiller du poker på nettet, henger ikke helt sammen i mitt hode men men, ikke alt man skal skjønne

Skrevet

Hvis dere allerede har satt av til uforutsette utgifter ol stiller jo saken seg litt annerledes. Da ser jeg ingen grun til at dere ikke kan bruke en del av pengene på en sån tur. Om det er sånne ting dere liker så hadde det sikkert vært hyggelig. Personlig ville jeg synes det var litt kjedelig og ville satt mer pris på noe som var mer aktivt, men det kommer jo ann på interessen.

Skrevet

Fordi jeg har røyka mindre og dermed spart inn slik at vi kan sette inn pengene for å VINNE penger.

Vi BEGGE er såpass erfarne pokerspillere at vi vinner penger.

Derfor.

Skrevet

Hvis du leser lenger oppe, så står det at hun setter inn 100 kr i mnd.

Jeg satte selv inn 300 kr i fjor og endte opp med 60 000,- syv-åtte timer senere.

Det å spille poker på nettet er ikke ensbetydende med å være spilleavhengig og tape hus og hjem. Er man god i poker, er man som oftest en vinnende spiller.

Skrevet

Takk Mona..... :)

Skrevet

Jeg ville også ha blitt rasende dersom min kjære hadde brukt penger på poker på internett! Ikke det at vi ikke har råd til det, men med de farene det innebærer synes jeg ærlig talt ikke at det er verdt det.

Hadde det vært en pokerturnering med gode venner hadde det blitt noe heeeelt annet, for da er det mer for det sosiale enn for selve spillingen.

Sånn ellers er jeg skeptisk til slike lettjente penger. Det er noe i det de sier: Easy come, easy goes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...