Libido- Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Herre! Er klokka så mye? urk jeg MÅ legge meg snart.. Tidligvakt i morgen =(
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 du kan jo spørre hun anonyme som svarer seg selv inne på kalkunforumet:-)
FuckFace Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Neeeiii!!! Jeg er her med rødvinen min! Men ser ut osm jeg er aleine idag...
Gjest Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Nææææhhh.....blir jo helt surrete i hode av å være der inne da=/ Florerer av anonyme oooooover alt=)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 hjelper ikke med puletrynet ditt heller:-)
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Jeg er klar for en god krangel jeg! Always!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 På tide, ser ut som siden er i ferd med å bli *puseluseangerside*
Gjest Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 Ludderet....Hvem anonym er du på anonymforumet? Hadde vært greit å fått et hint liksom...de er så like for tiden der inne=)
FuckFace Skrevet 11. april 2008 #13 Skrevet 11. april 2008 Nei faen... puletrynet mitt slår jo an alle steder... bare ikke her...
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 11. april 2008 #14 Skrevet 11. april 2008 Ja,har klart å avvenne meg litt etter det ble så kjedelig her.. Fryktelig så enig alle med nick skal være.. Hva skal vi krangle om da? det værste.. jeg klarte å rote meg inn på cubus i dag (en gang hvert skuddår) og der står det f... meg en homse og skal selge meg en shampo på salg som passet perfekt for mitt hår.. Hvorfor den var så perfekt? Jo, så kunne håret skinne da, skulle jeg vite. Det driter jeg i sa jeg, Fructis er min venn.. Nei, han vant til slutt og den var på salg til kun 60,- nå. Han innrømmet ærlig at når jeg var avhengig så kom jeg tilbake, men da var prisen satt opp igjen.. Så, Jeg har nå dusjet og håret mitt er forferdelig!!!!!!!!!! Jeg skal rett ned der i morra og dra noen yppesengloser tror jeg.. jeg som bare skulle ha mineralpudder, fordi en annen fikk lurt meg til å tro at det var lurt og..
The most famous Ludder Skrevet 11. april 2008 #15 Skrevet 11. april 2008 Jeg er den frekkeste og snilleste!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #16 Skrevet 11. april 2008 Hehe...ja hvorfor ikke, blir småtrått å skille også slipper en å få paranoide anonyme på nakken hehe....
The most famous Ludder Skrevet 11. april 2008 #17 Skrevet 11. april 2008 Jeg kan faktisk være litt paranoid også, men prøver å ikke være anonym da.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #18 Skrevet 11. april 2008 DET jeg gjorde...det var............da siden vi er inne på hår her.... Etter en nærmeste orgasmeopplevelsen hos en frisør for en tid siden.....jeg mener , ukjente folk tok på håret mitt, måtte kjenne for å høre om hvordan ...? Hehe.......som sagt har jeg veldig langt hår og etter den fantastiske opplevelsen hos frisøren, gikk jeg tilbake dit en uke senere......OG SA.. *jeg skal ha ALT det du gjorde med håret mitt!!!!** Jo jeg kjøpte føner.....?, rettetang...? shampoo, balsam, en slags krem og en spray...* OG JA.....jeg klarer det selv nå å få det til å bli så fantastisk flott....for det værste jeg ser er folk med langt slitt hår, flisete og jævlig.... Prisen tenker jeg ikke å gå ut med her....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #19 Skrevet 11. april 2008 Jeg lurer på hvordan dib møtet blir på anonym forumet blir jeg...? Hmmmmm....
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 11. april 2008 #20 Skrevet 11. april 2008 åh, nå gjorde du meg h*rny og... nettopp derfor jeg for nøyaktig en uke siden klippet bort mitt lange hår, så nå er jeg kort (?).. mye billigere og raskere... Jeg synes også at når man har langt så skal man koste litt på håret og det skal se ordentlig og pent ut.. noe jeg aldri gadd, det bare endte opp i en strikk. Ikke bra, derfor kort og stilfullt.. dog ikke stilfullt lenger takket være cubushomsen.. skinne my ass..
Gjest Skrevet 11. april 2008 #21 Skrevet 11. april 2008 Hehe...så godt den historien min gjør noe nytte ut av seg, for folk flest henger seg opp i prisene, MEN.....butikkshampoo duuuuuger ikke i dette håret, tror jeg ville ha fått en omgang av håret også hvis jeg hadde dyttet noe slikt dritt oppi....=/ Absolutt, langt hår må stelles og vasking av håret taaaaaaaaaaar lang tid, og med alle produktene i tillegg så blir det er prosjekt, MEN igjen så får man en rutine på det også.....JEG kommer aldri til å gå bort fra disse produktene....noen sinne!! Hadde jeg vært deg ville jeg ha filleristet fyren på cubus...........MEN igjen så burde en *fyr* på cubus ha fått bjellene til å ringe og snudd i døra=)
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 11. april 2008 #22 Skrevet 11. april 2008 Ja,det ringte godt i bjellene ja.. og han måtte være homse selvfølgelig.. men han var ærlig og sa at jeg burde kjøpe mineralpudderet. Og da spurte jeg hvorfor det, jeg er da vel naturlig pen (noe enhver mann hadde hatet og måtte svare på) og han sa at vi alle har "perioder" (ja han lagde tødler med fingrene) da vi trenger å legge oss en maske.. jaja.. skal bli artig å krangle med han i morgen.. han skal lete med lupe etter noe skinn i mitt hår nå altså! Jeg kan godt hjelpe deg med hårpleing jeg, Angelia! *blunke*
Gjest Skrevet 11. april 2008 #24 Skrevet 11. april 2008 Ha ha ha......, hadde noen sagt det til meg tror jeg ballespark ville kommet automatisk, selv etter en anmeldelse vil jeg holdt på det *automatisk*!! Da kanskje du burde anbefalle Zink salve til han......og hviske til han, *dere* alle har deres perioder også=) *blunk, blunk* er tatt i mot, og jeg må si....drømmen er å finne noen som jeg stoler på med mitt hellige hår......=) Er såååååååå hårsår og angst for frisører og sakser....men klar ,nå har jeg funnet en, men lover du troskap til å bruke de ytterst sensitivitet til fingertuppene dine på håret mitt, så skal jeg gi deg en sjanse her=)
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 11. april 2008 #25 Skrevet 11. april 2008 Åh, det var det da.. nå trigger du meg.. spørs om jeg klarer å holde meg i tøylene, jeg kan være ganske røff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå