Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Litt usikker på om jeg skal gi penger eller finne en gave. Hva er evt. en fin gave? Men hvor mye er vanlig å gi til så nærme familie? Men dere som gir for flere tusen trenger ikke svare, hvis dere ikka har andre forslag da..=P
Gjest Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 hva med et digital kamera?? dem får du jo til greie priser.. hvis han ikke allerede har det da.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 gutter vil vel helst ha penger....hadde gitt 1000 kr jeg,eller som siljemor med mathias sier et digitalt kamera er jo ikke dumt:)mangen får en spesiell lommekniv som er gravert til konfirmasjon.samboeren min sier at gutter skal ha penger uansett,hehe;)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 dytt.. Skal selv i konf. til lillebror..
knøtta Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Høres nok litt kjedelig ut dette forslaget. Gi en fin slipsnål, min mann fikk det til konfirmasjonen sin, syntes nok det var litt kjipt da, men i ettertid har han satt veldig pris på den, blir jo et minne for livet og han bruker den fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå