Gå til innhold

Mini hater ringslynga..noen gode råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte en Babyloon ringslynge til yngstemann, og i følge butikkdamen var den så praktisk i bruk.

Da gullungen var nyfødt lå han noen ganger inni slynga mens jeg ammet.Det likte han en stund, men jeg følte det ble så tett for ham der inne.

Nå er han 3,5 måned, og han vil ikke sitte i sjalet.Jeg har prøvd at han sitter utovervendt i froskestilling, men føler at kroppen får så lite støtte, og han blir sur etter en kort stund.

Har prøvd forskjellige varianter, men synes det er kjempevanskelig å få det til å fungere.

Jeg har vært inne og lest på tettinntil, for det lå ingen bruksanvisning oppi..Kjøpte den hos Barnas hus i Stavanger, og det blir for mye styr å kjøre helt ut dit for å få bruksanvisningen som de hadde glemt å legge oppi-slyngen var jo ikke akkurat billig heller..

Nå har jeg gitt opp hele slyngen, men synes det hadde vært flott om jeg kunne brukt den hjemme når jeg gjør husarbeid.

Noen med gode råd, eller som vil ha en lite brukt slynge...?

God helg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du komme deg på et bæretreff? Sjekk om det er noe treff der du bor inne på tettinntil.

Skrevet

Jeg hadde lommeslynge, og fikk bare til å bruke den til lillegutt var 3 mnd. Etter det ble det for vinglete, tungt og ubehagelig for han. Bytta til Meitai da, og han er myyye mer fornøyd.

Så inntrykket mitt er at ringslynge og lommeslynge funker best på småe babyer (selv om jeg ser mange med større babyer er fornøyd på tettinntil).

Du får nok solgt slynga di rimelig greit på kjøp&salg på tettinntil. Eller kanskje bytta mot et sjal eller meitai?

Skrevet

Kjøpte ringslynge til 800-900 kr jeg også. Gutten vår har aldri villet ligge i den så det var bortkastede penger.

Skrevet

Takk for svar!

Godt at andre også sliter litt- gir den en sjanse til før jeg gir opp.

Skrevet

Jeg synes det blei enklere å bruke slynga når han blei litt større, da blei det så mye enklere å få han til å sitte riktig, og han digger det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...