Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Lurer på om snuppisen her er plattfot. Noen med samme erfaring? What to do?? 18 mnd.er
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Ta en tur til helsestasjonen:) Få en fysioterapeut til å se på føttene. Hun kan anbefale:-)
linneha Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Babyer/småbarn har store fettputer under fotbuen som forsvinner etterhvert, det ser ut som plattfot da.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Barn under to år ser ut som de er plattfot. Vist du feks kjøper eccosko, så viser det en liten side på den derre informasjonsgreiene som henger på skoen. Der viser de barnas utvikling av foten frem til de er 7 år ++. og da er alle barn plattfot fra 0-2 år. Så jeg ville ikke bekymret meg så mye over det enda. Min sønn er og det, han er 13 mnd,så jeg tar det rolig og ser utvilingen fremover... Om du er bekymret,så ta en tur og snakk med de på helsestasjonen eller en fysioterapaut/fotterapaut ol.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Åh, det var godt å høre:o) Tusen takk skal dere ha!!!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Fysio på helsestasjonen kunne raskt se om hun var plattfot eller ikke, det er riktig de har puter under som først utvikles da de begynner å belaste foten mer. Men de kan se det utfra andre ting:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå