~sjiraff~ Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Puuh... Nå har det gått på nervene løs her... hehe.. Snuppa har vært hjemme hele uka pga hoste og feber på natta. På dagtid er hun i fin form og kjeder seg bare inne, samtidig er det jo ikke så lurt å være ute med en hoste som gjør at hun brekker seg.. :o/ Junior er heldigvis grei å ha med å gjøre men har en tendens til å være våken til 01-02 om natta pga mye soving på dagtid... I dag har jeg ikke lagt han ut etter kl 16 og dermed har han vært våken nesten hele tiden og sovnet som en stein nå. Første gangen han legger seg før oss. Samboer er på lønningspils og jeg skal NYTE stillheten og alenetiden min med dib og på jakt etter Katvig klær på salg (noen tips?). God fredagskveld jenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå