Giinaღ Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Heisann Noen som kunne forklare meg litt hva som er forskjellen på idisse kjerringrådene? Er det slik at progesta-care kun kan brukes om man har fått påvist for lite progesteron f.eks.? Synes også å lese at man ikke skal ta wild jam med mindre man hadde fått det anbefalt av spesialister...Ikke at jeg helt vet hva det hjelper mot heller Blir litt forvirret, jeg hehe
GledeGlede Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Ja, dette lurer jeg også på! Blir like forvirret selv. Håper noen kan svare oss;)
Babyønske �� Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Progesta Care/Womans Care og Wild Yam går på mange måter ut på det samme. Progesta Care er basert på Wild Yam. Tror ikke jeg skal skrive så mye om akkurat Wild Yam, er ikke videre ekspert på det akkurat, men anbefaler deg å gå inn her og lese: http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/dios_vil.htm Vil ikke tro det er noe problem å bruke preparatene man får på helsekost på egen hånd. De har ikke sååå mye effekt. Men man bør allikevel sette seg inn i bruken og effekten. Syns jeg leser om al for mange som hopper på og kjøper alt mulig fordi andre har gjort det og muligens hatt effekt av det. Det finnes mye informasjon å lese seg til på nettet, så bruk den muligheten. Jeg har selv mange tegn på progesteronmangel, og har selv prøvd progesta care, men helt uten effekt. Så jeg tror at de som mener de ble gravid etter bruk av det, ikke kan hatt så store problem i utg.pkt. B 6 er et vitamin, så det har en annen virkning igjen, det får kroppen til å fungere på egen hånd kan man vel si enkelt. Kan sikkert skrive mye mer, men tror det får bli i denne omgang, begynner å bli langt allerede dette :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå