WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 da gifte vi oss, og jeg aner ikke hva jeg skal gi.. Tenkte på fotballtur, men vi skal det med pappa i februar etter, og det koster endel penger.. Bruker lissom nok i bryllupet,. Men noen som har et forslag til rundt tusenlappen? Album me bilder av meg har jeg tenkt på, så kanskje det, men håper dere har noen gode forslag!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 om han liker fotball så hadde det vært morro og fått en eller rannen "stjærne" som han liker til og singnere på en fotball eller noe? jeg hadde hatt lyst på noe som varer lenge, i form av enten minne eller ting. hva med et smykke? eller en tatovering av barnet deres navn eller noe? (litt forbeholdt at han faktisk ønsker seg det på forhånd)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 Takk for tips:) Men, hans fotball "idoler", spiller i England, ahr prøvd å få signert drakt derfra, men gikk ikke. Smykke-fyr er han ikke... tatovering tror jeg han har gått vekk fra. hehe.. Men takk for forslag!
♥Snulder Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Min kjære fikk interaktivt Spanskkurs til pc. Med lovnad om tur til Barcelona på 1.bryllupsdag hvis han lærte seg spansk innen da;=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 ok, da må du fortelle litt mer om hva han liker.... hehe... ellers blirt det som og skyte en fugel i blinde
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 11. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2008 Hmm.. klokke har han fått til jul.. og graverte mansjettknapper. hehe, kanskje litt lurt å fortelle hva han liker. Fotball,håndball Film Litt duppeditter (jobber på Komlett) Rolig, men morsom fyr. Glad i show. vet ikke jeg altså.. ikke lett! Har lissom alt, og det må jo være litt ekstra flott den morgengaven ikke bare en bukse, lissom
SaDa Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Hva med slipsnål. Eller gravert zippolighter hvis han røyker
Safir Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 noen flotte høretelefoner bok morgenkåpe maleri/grafikk el.l.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 har dere barn sammen? kan du ikke ta fotavtrykk og håndavtrykk fra h*n og støpe i sølv eller gull og gi? med noen ord om at h*n binder dere sammen og gjør kjærligheten deres større og sterkere eller noe i den duren? det er jo superkoselig (er det en jente du har? fikk det sånn på følelsen)
PrettyPink Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 IKKE kjøp fiskeutstyr!!!! BIG MISTAKE!!! Det gjorde jeg fordi jeg viste at min mann likte å fiske. Men det utløste en uhelbredelig fiskeinteresse, så nå står han opp kl 05 i helgene for å fiske. Mannen er blitt gal!!! Og ikke har han kommet hjem med noe mat til meg... ) Sant er det, men han ble veldig glad for fiskestangen, hadde bare ikke trodd det ville tatt helt av. Men ellers har jeg hørt om noen som har kjøpt gitar, bil-stereo, verktøy. Typiske gutte-gaver.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 Jeg ga konsertbilletter til mannen min i morgengave:) Måtte slå til da Metallica(han er stor fan) kom til Norge få dager etter bryllupet;)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 12. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. april 2008 Tusen takk for alle tips! Var flere gode! Konsertbilletter var en knall ide! Det må jeg sjekke opp.:-) Hehe, fiskeutstyr kjøper jeg ikke da. Hehe, satt bare å lo da jeg leste det du hadde skrivi. Men han er glad i å fiske da! ja, vi har ei datter sammen ( til du som trodde det:)
Mamman til Mari Skrevet 12. april 2008 #14 Skrevet 12. april 2008 Jeg skal kjøpe ei fin pulsklokke til min kjære i morgengave. Han liker godt å trene, men tar seg ikke råd til det selv :-) (Pulsklokke altså)... Kanskje litt kjedelig, men tror det blir helt topp for han. ¨ Ga han to Iron Maiden-billetter på 35-årsdagen. De ble han kjempeglad for :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå