Snupi27 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 8 mnd etter fødsel fikk jeg tilbake mensen. men litt overrasket. første gang trodde jeg det var småblødning fordi jeg ikke hadde tatt p pillene til samme tid hver dag,. men fikk det tilbake denne mnd etter å ha tatt pillen til same tid hver eneste dag. det er så lite at jeg ikke kan bruke tampong engang. jeg bruker bare truseinnlegg, så lite er det.. er det flere som har det sånn?
meg & to små vampyrer Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Den kan visst endre seg til det bedre og bli kraftig redusert. heldige deg!
Snupi27 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 oi... så deilig da! hehehe.. etter mange år med 8-9 dagers mens i mnd så kan jeg leve med dette. hehe =p
Guttemamman:-) Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 heldig du!Hos meg ble det motsatt....liten blødning før graviditet og STOR etterpå.....
meg & to små vampyrer Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 He he., Jeg har alltid hatt 8 dagr og MYE og etter fødsel er det fremdeles 8 dager og mye/mer og blødninger mellom de vanlige! Jippi, heldige meg.
SaDa Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Her har det vært lite før og lite etter fødselene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå