Gå til innhold

Når kom deres 1. og 2.barn ifh til termin??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan dere flergangsfødende lå an i forhold til termin for hver fødsel? Temmelig likt hver gang eller ikke?

Jeg fikk min første på overtid, nesten to uker (ble innledet hormonelt). Kan jeg gå ut fra at andremann også kommer på overtid da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.mann: UL termin 19.mars, mens termin 12 mars, fødte 2.mars

2.mann: UL termin 15.okt, mens termin 8.okt, 3d UL termin 4.okt, fødte 30.sept

Har fått begge før termin, men aner ikke hvordan det blir denne gangen =) Får håpe du ikke må gå over termin, det er nok noen seeeeeeeige dager=(

Skrevet

nr 1 kom dagen før ul termin.

nr 2 kom 3 dager etter ul termin.

Skrevet

Uff, ja, har allerede begynt drømme om at jeg går der og venter... Sitter på et legekontor i flere uker og tenker "det må jo snart skje noe" :-)

Skrevet

Nr. 1 kom 11 dager over termin

Nr. 2 kom 18 dager over termin

Jordmor sa sist at jeg burde ikke ha de største forventningene om at lille gull kom til termin heller...

Smør deg med tålmodighet!

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Begge mine kom 5 dager før UL termin.

Skrevet

Nr 1: UL termin 14.06.06 og mens termin 06.06.06, Han kom 13.06.06 Med flere tegn på overtid..

Nr 2: Ul termin 24.09.08 Menstermin 05.09.08... ????

Skrevet

Nr 1 kom 10 dager etter UL termin

Nr 2 kom 18 dager etter UL termin

Skrevet

Nr 1 kom 8 dager etter ul termin

Nr 2 venter jeg fortsatt på, 14 dager over ul termin i dag. Blir satt igang i morgen!

Skrevet

Nr 1 kom 6 dager før termin

Nr 2 kom 6 dager etter mens termin og 3 dager etter ul termin

Skrevet

Med første gikk jeg 16 dager over, med andre fikk jeg 7 dager før, heldigvis! Spent nå, har 16 dager tl terminen idag, gjør ingenting om jeg føder nå:)

Skrevet

Nr 1 kom 17 dager før UL termin og nr 2 kom 6 dager etter UL termin....Det ble ei lang ventetid på nr. 2, siden hodet mitt hadde "låst " seg på 17 dager før som "termindato".

Spent på å se hvordan det blir til høsten.

Skrevet

Nr 1: Mens.termin 17. juli, UL-termin 20. juli. Han kom 12. juli.

Nr 2: Mens.termin 23. februar, UL-termin 31. januar. Hun kom 7. februar - igangsatt.

Venter spent på nr 3 nå. Mens.termin 24. mai, UL-termin 30. mai.

Skrevet

Føstemann kom akkurat på termindato, nr. 2 kom 5 dager før termin og nr. 3 kom en uke før termin. Så håper det forsetter å gå i den retning : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...