Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Når begynnte deres såm å sitte i den stolen? Er den god/dårlig? Vurderer å kjøpe den til mini, men hva er deres synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Vi begynte å bruke det ved 10 mnd. alder. Vi er superfornøyd med det. Gutten vår sitter ganske bra i det. Å han har ikke klaget en gang. Det er høyt, så han får med seg det som skjer utenfor vinduet. Men det kan stå litt bratt i noen biler, så ville prøvd det først. Hos oss så står det litt bratt, men han sover bra i det. Men jeg har kjøpt en sånn pute til å ha under haka, sånn at ikke hodet faller så fremover (kostet vel under 100 kr. på barnas hus). Det står også som støpt i bilen vår. Er så genialt at man kan jekke selen stram. Å det er mye fint tilbehør. Jeg føler i allefall at det er en av de tryggeste setene.. Men som sagt så ville jeg prøvd det i bilen, men barnet oppi. Men ting jeg lurer på ang. det setet.. Det er jo fra 0 kilo.. Hvordan kan en nyfødt sitte i dette settet?
velsignet med to Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Vi begynte å bruke det forrige helg, han er 6 mnd nå. Det første setet var veldig trangt til han, og beina hans stakk inn i stolryggen så vi bestemte oss for å bytte. Er veldig fornøyd med det så langt iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå