Gå til innhold

Noen som har rotfylt en tann her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter hadde dere vondt/ubehag/ømhet?

Det oppsto problemer med min tann fordi den ikke hadde 3 nervekanaler som er vnalig, en EN stor, så tannlegen rotfylte den, men la ikke på fylling på toppen, bare en midlertidig fylling. han var rett og slett usikker på hvordan det kom til å bli, om jeg kom til å få vondt, dermed måtte den fjernes og jeg må til spesialist.

hvertfalll.. har litt verk nå, men lurer på om det er vanlig samme dag som man har hatt rotfylling..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig med verk de første dagene etter en rotfylling. Har uheldigvis nettopp gjort det selv. :o(

Skrevet

her gikk det 2-3 dager før det var helt smertefritt igjen.

Skrevet

Å så bra!!! hehe, bra at det er vanlig. kanskje jeg slipper å gjøre alt om igjen. Fy F%&¤ så vondt det var

Skrevet

Jeg har hatt vondt noen dager etter.

Har også fått betennelse i rotkanalen i ettertid og mått operere og rotfylle fra innsiden. Fikk nok av bedøvelse, så kjente ikke noe.

Hvis du fortsatt har vondt når helga er ferdig bør du ringe tannlegen og spørre om det er vanlig.

Skrevet

Jeg gjorde det på tirsdag og har vondt ennå!!!

Er virkelig grisevondt, og jeg går rundt som en zombie for jeg klarer ikke å spise.

Jeg gjorde det hos spesialist, er bare ferdig med første omgang, har på midlertidlig fylling og skal tilbake 24 april for å bli ferdig, så må jeg tilbake til min faste tannlege igjen å legge på ordentlig fylling.

kan IKKE si jeg gleder meg, er så forbanna vondt...

Ikke minst for lommeboken, har allerede brukt maaaange tusenlapper på den tannen og flere blir det tydeligvis...

Skrevet

Uffda! høres ikke bra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...