Blue Lady Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hvor lenge etter hadde dere vondt/ubehag/ømhet? Det oppsto problemer med min tann fordi den ikke hadde 3 nervekanaler som er vnalig, en EN stor, så tannlegen rotfylte den, men la ikke på fylling på toppen, bare en midlertidig fylling. han var rett og slett usikker på hvordan det kom til å bli, om jeg kom til å få vondt, dermed måtte den fjernes og jeg må til spesialist. hvertfalll.. har litt verk nå, men lurer på om det er vanlig samme dag som man har hatt rotfylling..
Bulikuli Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Helt vanlig med verk de første dagene etter en rotfylling. Har uheldigvis nettopp gjort det selv. (
Gjest Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 her gikk det 2-3 dager før det var helt smertefritt igjen.
Blue Lady Skrevet 11. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2008 Å så bra!!! hehe, bra at det er vanlig. kanskje jeg slipper å gjøre alt om igjen. Fy F%&¤ så vondt det var
SaDa Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Jeg har hatt vondt noen dager etter. Har også fått betennelse i rotkanalen i ettertid og mått operere og rotfylle fra innsiden. Fikk nok av bedøvelse, så kjente ikke noe. Hvis du fortsatt har vondt når helga er ferdig bør du ringe tannlegen og spørre om det er vanlig.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Jeg gjorde det på tirsdag og har vondt ennå!!! Er virkelig grisevondt, og jeg går rundt som en zombie for jeg klarer ikke å spise. Jeg gjorde det hos spesialist, er bare ferdig med første omgang, har på midlertidlig fylling og skal tilbake 24 april for å bli ferdig, så må jeg tilbake til min faste tannlege igjen å legge på ordentlig fylling. kan IKKE si jeg gleder meg, er så forbanna vondt... Ikke minst for lommeboken, har allerede brukt maaaange tusenlapper på den tannen og flere blir det tydeligvis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå