♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 skal på konsert i morgen...skikkelig jente kveld...har gleda meg til det i mange måneder.... men så har selvfølgelig lille snuppa fått feber i kveld.....( aldri i verden om jeg reiser fra henne når hun har det.... uff....blir så lei meg jeg....( men jeg tror det er noen jeksler på gang... hvor lenge hadde barna deres feber før tanna kom og feberen ble borte...??? bare ett lite syte innlegg fra meg.....sorry....!!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Hvem skal ha jenta di da? Hvis hun skal være til sin pappa så ser jeg ikke problemet med å gå ut. Tippe han kan ta vare på jenta like godt som deg. Ikke for å være slem. For jeg vet hvor vanskelig det kan være for en mamma å reise fra et barn som ikke er helt i form. Men det går som regel bra. Far her i huset er like flink til å ta seg av barna som meg..
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 ja, er pappan....men snuppa er så mammadalt når hun er syk, da er det kun mamma og puppen som gjelder skjønner du.... men jeg stoler 100% på pappan altså.....)
MammaLinda Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg hadde smørt ungen godt inn med dentinox hatt termometer og stikkpiller klart og reist på konsert og overlat ungen til pappan. Går helt sikkert fint det. Har samme problemet jeg hvis gutten min er syk, kun pupp som duger men han klarer seg fint med pappan sin også. Flaske med lunka melk går jo det også
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 11. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2008 men sist gang hun var syk skrek hun som en stukken gris i 2 timer, jeg måtte dra hjem fra jobben fordi pappan ikke klarte å roe henne ned.... konserten er i oslo og det er ca 1 times kjøring og det er egentlig meninga jeg skal sove hos en venninde der så skal vi drikke litt og sånn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå