Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jeg har uregelmessig mens.Husker ikke sist jeg hadde mensen, men TROR det var i begynnelsen av mars. Altså 7-11 mars. Den 09april og inatt hadde jeg og samboeren sex. Når skal jeg teste? Jeg skal jo etter all sannsynlighet EGENTLIG ha mensen denne tiden.. Skjønner meg ikke på eggløsning og tester og slikt.... Noen som kan hjelpe en stakkars gammel dame?;o)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Jeg har også uregelmessig mens.. Noe hærk det der gitt.. Jeg ville vel testet i løpet av uka. Hvis den er negativ, så ville jeg ventet noen uker å sett om mensen dukker opp. Hvis ikke, teste en gang til evt. hos legen. Lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Takktakktakk ) *gleder meg til å kjøpe test* Er første prøveperiode dette, så er litt grønn på det området! Håper så inderlig at testen er positiv!! )
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 kjøp deg en eggeløsningstest, så er det litt lettere å holde oversikten.. Hvis du ikke har hatt sex mellom mens og i natt, så kan du vente i 3 uker (2 uker til mens, og 1 uke "over tiden")
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Jepp, kanskje lurt nå som vi er planleggingen av et nytt barn.. Sex har vi 4-5ganger i uken, hehe.. Men,praktisert hopp-av-i-svingen.Fungert helt fint frem til nå. Men nå vil vi ha et barn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå