Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Nr tre er på vei og nr en og to er 5 og 3 år. Hvilke erfaringer har dere med biler og barneseter????
To tette + snart ei med flette Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Disse bilene har jeg fått tre barneseter i: Volvo S60 2000 modell Mercedes E-klasse stasjonsvogn 2001 modell Vet jeg har hatt 3 seter i en annen bil også, men husker ikke hva slags bil det var, tror det var en Suzuki eller en Subaru, var en stasjonsvogn ihvertfall..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Sharan er ein topp bil, vi har også 3 barn. Det er ein7-seter, men ein kan velge kor mange seter ein vil Super bil og romslig er den.
augusthåp Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Ford S-Max. Vi har barn på 0,3 og 4 år, og fikk plass til 2 bakovervendte og 1 forovervendt. Eller 2 forover og 1 bakover. Man sitter litt høyt, det er 5 individuelle seter, 2 seter som kan dras opp bak. God bagasjeplass, vi har plass til 1 simovogn og 1 carena tvillingvogn. Vi er veldig fornøyde.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 vi ser på en outlander , der e det plass te tre barneseter.
@nneliten Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 VW Touran har plass til 3 barneseter. Den kan fås både som 5-seter og 7-seter. (Vi har 7-seteren, men har plass til 3 barneseter i den vanlige bakseterekken)
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 Vi har 4 barn på hhv 1 år, 3 år, 4 år og 9 år. Vi har en vw touran 7 seter (de to bakerste setene i den bakerste seteraden kan klappes ned), og på andre seterad er det 3 individuelle seter. Her får vi plass til to bakovervendte ( HTS sine izi combi) og ett forovervendt (HTS sin be care, 1-2-3 stol). Jeg tror disse stolene, spesielt de bakovervendte er ganske plasskrevende i forhold til andre bakovervendte stoler som finnes på markedet. Vi har forsøkt i en "gammel" passat, og her ble det ikke plass. I den nye passaten får vi et bakovervendt, og to forovervendt, men dette blir så trangt, og ytterste barn i forovervendte stol heller over til den i midten.. nesten umulig å feste beltene også..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 VW Touran var også venninnen min superfornøyd med nå, de venter 3.mann og mente 7 seter var nødvendig. Nå fant de ut at 3 seter gikk på vanlig bakseterekke og var vannvittig glade for å ha god bagasjeplass.
~~DoraDora~~ Skrevet 16. juli 2008 #11 Skrevet 16. juli 2008 Peugeot 307...kanon god plass til tre barneseter. ...Det er en 7 seter :-)
Axys86 Skrevet 16. oktober 2017 #12 Skrevet 16. oktober 2017 På 12.4.2008 den 1.50, To tette + snart ei med flette skrev: Disse bilene har jeg fått tre barneseter i: Volvo S60 2000 modell Mercedes E-klasse stasjonsvogn 2001 modell Vet jeg har hatt 3 seter i en annen bil også, men husker ikke hva slags bil det var, tror det var en Suzuki eller en Subaru, var en stasjonsvogn ihvertfall.. Hvilke 3 fikk du i e-klassen? Forover, bakovervendte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå