Gå til innhold

er det mulig......

♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på konsert i morgen...skikkelig jente kveld...har gleda meg til det i mange måneder.... men så har selvfølgelig lille snuppa fått feber i kveld.....:o( aldri i verden om jeg reiser fra henne når hun har det.... uff....blir så lei meg jeg....:o(

men jeg tror det er noen jeksler på gang... hvor lenge hadde barna deres feber før tanna kom og feberen ble borte...???

bare ett lite syte innlegg fra meg.....sorry....!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg.....

Skrevet

ingen som har noen erfaringer....???

Skrevet

?????

Skrevet

Det er sagt at det er feberen som setter igang tannutbrudd, og ikkje omvendt;)

Men eg hadde gått på konserten, og kost meg. Sjølv om ungen har feber. Er det berre feber, så går det nok bra. Regnar med at konserten er om kvelden?

Det er jo ikkje sikkert at ungen har feber i morgon heller. Ta ikkje sorgene på forskudd:)

Skrevet

ja, den er på kvelden...hadde egentlig tenkt til å ta en skikkelig jente tur til oslo med shopping og litt drikke og sånn....men veit ikke jeg.....hmmmm.... håper hvertfall feberen er borte til i morgen ja.....:o)

Skrevet

hvem er det som skal passe da?? hvis hun skal være med pappaen sin så er det vel greit å gå ut vel??

Skrevet

ja, er med pappaen, men hun er så mamma dalt når hun er syk, da er det kun mamma og puppen som gjelder....

Skrevet

Det gjør da absolutt ingenting, så lenge noen som har vettet nogenlunde i behold er hjemme hos henne. Som klarer å gi henne Paracet Supp og vann...

Skal du på BSB du også eller..??

Skrevet

Opplevde aldri feber i forbindelse med tenner. Men lurte bare på om du ikke har barnevakt som er til å stole på? Så kan du jo heller ta en litt rolig kveld, mens jenta alikevel sansynligvis sover. Så får du lufta deg litt iallfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...