Gå til innhold

Vikare voksenseng fra ikea...er den grei?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er helt ok. Gutten vår har den og sover så godt.. :o) Kanskje ikke veldig spenstig utseende, men den gjør da jobben sin.

Skrevet

ser etter en helt hvit seng skjønner du=)

Skrevet

Veldig greit at man kan justere størrelsen på den da. Vi begynte med å ha begge endene oppe og gutten synes det var veldid moro å lege oppå de. Nå har vi lagt ned enden ved beina så vi kan ligge sammen med han hvis han vil. På hodegavlen har han ofte linet oppe bilene sine.. :o)

Helt grei seng altså, vi har den også i hvit.

Skrevet

Jeg har tenkt å male navnet hans på sengen slik at den ikke blir bare helt kjedleig hvit :o)

Skrevet

har den senga.. synes den er kjeme fin, det eneste er at sønnen min har noen ganger lagt seg bakover og skalla huet i kanten.. det er ikke så godt.. det synes jeg er litt dumt med den, stikker jo litt ut

Skrevet

Vi har den til eldste jenta og er fornøyde. Syns det er et pluss at den ikke tar mer plass en hva barnet krever. I sommer blir hun 4 år da skal hun få "heimdal" senga (tror den heter det) og lillesøster skal arve vikare senga.

Skrevet

Vi kjøpte den til eldstemann nå da han skulle skifte fra sprinkelseng til stor seng. Syntes det var greit med en enkel, hvit seng som ikke tok så mye plass på et lite rom. Han lå i den for første gang i går natt. Var så stolt da han la seg i store senga si, og sov godt hele natta. :)

Skrevet

Helt ok seng ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...