Gjest Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Skal til innover i morgen, møte svigersøsken og annet snusk på bowlinga i S kl 14 (ca) Skal vi ta en liten cafe/shoppingtur eller no? Kozymannen påsto du er der inne i morgen:)
ScaryMama Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg har frisørtime kl. 15, men jeg kan før det... Møtes før du møter svigersøs eller hva tenkte du? Jeg må handle litt uansett, skal ut i morgen!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Tillabmannen skal jo opp til dere først og hente sykkelen, så før det er jeg ikke innover. Hvor lang tid tar frisørsakene da? Jeg satser på så sein avreise som mulig siden Embla har sovetid frem til 14 nemlig...
Gjest Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg vil også uuuut... Eller jeg vil først og fremst ha noen UT! Hehe...
ScaryMama Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jeg er i asker da... Frisørtimen tar fort vekk 2- 2,5 time, og da må jeg rett hjem og ordne meg for vi har middagsreservasjoner kl 19:( Ja, kom ut!!! Jeg må ha partyTillab back in business he he...
ScaryMama Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Jeg la han rett etter jeg skrev siste innlegg til deg, NÅ sovnet han... På tide å kutte ut dagsovingen kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå