Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Må bare blåse ut her jeg altså. har vært sammen med mannen min i 15 år. Jeg klikker baklengs når det kommer til husarbeid. Kan sikkert telle på en hånd de gangene han har tatt i en støvsuger eller vaskefille!!!! Og når jeg sier at nå ser det skittent ut her og spør eller sier (begge deler er like gale) at vi må gjøre noe, så blir han pottesur. Det ender ALLTID i krangling om hvor mye han gjør etc etc..hvor ille han har det, guuuuud hverdagen er bare SÅ jævlig altså!!!! Så vasker han opp og ned i sinne bare for å demonstrere og få meg til å få dårlig samvittighet (noe jeg da ikke får)! Nei....det letteste er nok å vaske hele huset selv uten å si et knyst for å bevare husfreden, men med jobb, unger og studier samtidig er ikke det alltid så lett!!! Faens mannfolk sier bare jeg! Nå snakker vi ikke ilag. han mener sitt og jeg mener mitt! Faen! Og det skal sies at pga at det er slik så blir det sjeldent husvask mer en en gang i mnd! faen! Han er så barnslig!! God kveld til dere!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Vet AKKURAT hvordan du har det... akkurat slik er min dude også!! Har bare bodd sammen i 2år, men er dritt lei allerede... er så sliten nå som jeg går gravid og alt + at vi har en hund... det gror jo støv bare etter en dag. Lot være å vaske og støvsuge på 3 uker, bare for å se om han reagerte... måtte kaste sokker etter bruk. Men neida, fortsatt var det ikke illle nok i hannes øyne. Og drittsur om jeg nevner om jeg kan få litt hjelp... "er så sliten etter jobb" "har så mye å tenke på" sitter i en bil å kjører om dagene og bestemmer arbeidstiden så si selv. Når han kommer hjem sitter han å trykker på data'n til han legger seg... vikelig en lysende fremtid dette!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Haha.. min er akkurat som dere begges! Jeg tenker at det er greit det, om han i det minste gjorde noe annet fornuftig, så kalt mannfolkarbeid ute eller noe.. men han gjør jo ikke det heller.. bare ligger og drar seg på den sofaen.. tv eller pc er livet.. jaja, flaks han er fin, sier jeg..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 haha, var nesten godt å høre at jeg ikke er den eneste som har det sånn, for slik er min samboer også!!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 hmmm, når alle regninger og faste utgifter er betalt har dere vel litt penger hver igjen dere kan bruke på dere selv (ukeblad, en øl med venner, litt klær osv). Mannen min bruker disse lommepengene sine til å betale en vaskehjelp han. Han kan alltids jobbe en dag overtid også for å tjene inn disse pengene. Er bedre å jobbe overtid en kveld en å måtte vaske huset når en kommer hjem..... Det som blir igjen da, rydding og klsevask, tar jeg uten problemer :-) Så tar han alt av vedlikehold på hus, bil, hage og annet utearbeid.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Hadde akkurat denne diskusjonen på jobben hvor ei slet med akkurat det samme hjemme.. Så fortalte hun litt og sa.. jeg sier bare ifra når han gjør det galt og gir han tips om hvordan han kan gjøre ting på en enklere måte.. HALLO!! dette liker ikke gutta.. Som vi pratet frem og tilbake kom vi ut med flere tips.. si feks.. Vil du lage mat eller støvsuge teppe.. gi HAN et valg.. noen kjedelige iblandt, men prøv å finn noe enkelt i starten.. og mest "like vankelige oppgaver " som begge må gjøre... Kanskje ikke noe svar til deg men.. ihvertfall noen tips til folk med gutter /menn som ikke gidder.. OG for all del.. IKKE RETT PÅ DET GUBBEN HAR GJORT!! da føler han seg dårligere enn deg og jeg skal love at han ikke gidder gjøre den tingen en gang til..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Huff da.. jaja.. ikke alle er like heldige. Jeg har verdens beste mann, som hjelper meg med hva enn det måtte være, han vasker, rydder, lager mat, passer barnet vårt, henter ting til meg så jeg skal slippe å reise meg.. ja, han gjør alt =)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 At dere gidder! Slutt å sy puter under armene på mannfolka deres, la de lære at de må ta i ett tak selv. Det første man gjøre er å slutte å vaske klær til ham, så får han finne ut hvor morro det er å stå uten rene klær. Når han har lært seg hvordan en vaskemaskin fungerer, så får han ansvaret for klesvask. Da er dere i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå