Gjest Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Er ikke så glad i norrøne navn. De jeg har tenkt på er: Nicklas Mathias Lukas Magnus Andreas Kristian Jonathan Men mannen min vil ikke ha noen av de... Har selv VELDIG lyst på Nicklas.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Didrik Kristian av de du skrev opp. Nicklas hvis du har spurt meg for mange år siden, men ikke nå hehe
Gjest Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Nicklas er aldeles nydelig. Synes det er kjempeflott! Ellers vil jeg råde deg fra å bruke Lukas og Mathias, de er så utrolig populære for tiden. Kristian er flott, men litt kjedelig. Jonathan, Magnus og Andreas er navn jeg liker godt. Andre: Mikael Mikkel Even Emrik Oskar Gustav August Daniel Nikolay Fredrik Peder Bendik Emanuel Henrik Adrian Sindre Sondre Marius Stian Sebastian Benjamin Sakarias Av dine ville jeg valgt Magnus. Flott og sterkt navn.
MartheMor+Lillegutt Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Jeg liker veldig godt: Jakob Even Magnus:) Emil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå