Gjest thricane Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 hvor finner jeg det? noen som vet. ikke engang apoteket selger det:(
Fomle med nurk! Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Vet ikke helt, men noen forslag er Helios. De er nok iallefall uten parfyme og konserveringsmiddel. Har ikke prøvd så mye fra de, men eyelineren og mascara er iallefall god. Jeg tåler ikke vanlig mascara og slikt, blir knallrød på øynene, sminken derfra har gått bra. Har sunnkost sminke i noen av butikkene?? Ellers tenkte jeg på det der I.D merke, de reklamerer iallefall for hvor naturlig det er. Men det er vel mineraler i, hmmmm er nikkel det mon tro. Bare noen tanker...
Gjest thricane Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 takk for svar, da er det noen steder å lete i hvert fall. jeg hadde en øyebetennelse i fjor høst, og etter denne kan jeg visst ikke bruke noe. men hadde et håp om kanskje det fantes sminke der ute uten at det ser ut som jeg har vært på fylla i ukesvis etterpå helios,hvor får man kjøpt den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå