mamman til MogM Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jenta mi på 3 har fått vannkopper. Hun klør veldig innimellom. Kjøpt noe på apoteket som jeg sprayer på og som hjelper litt, men om natten er hun veldig urolig. Er det noen som har gode råd for å dempe kløen?
*gruffalo* Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 vi fikk kløstillende hos legen. Men er jo litt sent det nå...
mamman til MogM Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 ja,litt sent nå. men hvor mange dager står egentlig dette på?
Jenny-penny Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Datteren min fikk også 30 stk i dag! Hvor lenge må de holdes hjemme? God bedring!
konvall Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jeg fikk beskjed om å gi ungene en Zyrtec. Det er allergi medisin. Funket kjempefint. Kløen ble borte, og eneste bivirkningen var at de ble litt små trøtte. Gjorde jo ingenting siden de hadde sovet så dårlig fra før.
*gruffalo* Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Er nok litt forskjellig. Eldstemann fikk maaange etter et par dager, og han klødde mye. Husker han fikk d en fredag, og leverte han i bhg mandagen uka etter. Altså etter 10 dager. men klødde jo ikke så lenge. Trodde d var verst et par dager?? Men minstemann hadde mange vannkopper han og (mer enn eldstemann), men klødde ingen ting...
mamman til MogM Skrevet 11. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2008 fikk også dette rådet av en bekjent, dro på apoteket for å kjøpe det, men da jeg leste på pakken at det var for barn fra 12 år turte jeg ikkegi dette til min 3-åring. fikk beskjed om å gi henne en halv da, men vet ikke. hvor gammel er din?
*gruffalo* Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Ja, d vi fikk var også allergimedisin. Så zyrtec el.l. funker nok bra. Og d er jo reseptfritt
mamman til MogM Skrevet 11. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2008 hei, de skal ve holdes hjemme til de er tørket inn,,, men hvor lang tid det tar lurer jeg også på.
*gruffalo* Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Men hør på apoteket om det er noe kløstillende. Vi har fått flytende zyrtec en gang pga allergi mot vepsestikk. Men d er gjerne bare på resept?
konvall Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 Datteren min var da 4 år. Hun yngste på 6 mnd turte jeg ikke å gi til. Er nok litt forskjell å gi de ett par om dagen og jevnlig for allergi. Blir for så kort periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå