3barnsmamma<3 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Er det flere som meg eller er det bare jeg som er helt på tryne?? jeg er så hormonell, sur og grinete og litt blid, alt i ei stor suppe. irriterer meg for alt, og hisser meg opp for alt. Jeg erklærer meg herved for hormonella... føler alt blir bare surr. Jeg har noen kilo for mye, men trener og gjør noe med saken, klart, har jo trappa ned litt nå da etter jeg ble gravid, men jeg hater magen min, jeg hadde gått ned noen kilo før svangerskapet nå, men nå om dagen er jeg så oppblåst og jeg føler meg uvel over alt. Ikke har jeg matlyst, ikke orker jeg så mye, er trøtt og sliten.... dette er min 4 graviditet ( en av de endte i abort) og det kan jo ha noe med saken ågjøre, ettersom jeg kjenner livmora (må jo være den vel....) iallefall er magen hard og det kjennes ut som livmora, helt nederst på magen, vil gjerne ha gravidmage fort, vil være stolt.. men disse hormonene...herregud og min godeste hatt for en hverdag.. håper virkelig det er flere hormonelle tupper her.... ellers, ha ei riktig god helg. dette ble et rotete innlegg, men er frustrert, jeg er ellers ei veldig sprudlende og glad jente, så dette er virkelig ulikt meg.. Hadde det omtrent slik i forrige svangerskap også så jeg var jo til en viss grad forberedt, men like frustrerende likevel.... vel,vel.. ha en hormonell kveld alle sammen:-)
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Huff da.. *sender en trøsteklem* Hvis det er noen trøst så klinka jeg saftflaska i veggen ved middagsbordet idag fordi typen smatta så gærli.. Skjønner ikke hva som skjedde med meg.. Men må vel bare takle sånne ting fremover:)
lillegull08<3 Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Heisann... Jeg henger meg på den hormonelle delen =) Enten er jeg skikkeli frekk og sur, eller så kan jeg grine i et par timer i strekk.... Samboeren min er ganske så frustret... Stakkar... Men det jeg syns er værst, er at jeg sier stygge ting uten at jeg vet hva det kommer fra. Føles som om noen tar over meg, og snakker for meg... Er helt sykt hva jeg kan få meg til å si... Er også ei snill og bli jente.... Å det skal til vanlig mye til før jeg blir sur og sinna.... Men ikke nå nei!! Har godt opp noen kilo etter jeg ble gravid, men har ikke fått den gravide magen enda. Føler meg bare stor og stygg... Vill også ha mage, å være stolt =) God helg til deg også =)
3barnsmamma<3 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2008 Samboeren min måtte jo komme seg gjenneom denne plagsomme perioden i forrige svangerskap også, og han sier til meg nå at han er klar over siyuasjonen, og han merker fort hva som er meg og hva som er hormoner. Så han kan bare sile ut det som "blir sagt av hormonene". gleeeder meg til ting blir bedre... godt å vite at det bare ikke er meg:-)
lillegull08<3 Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Off ja det er ikke lett... Dette er våres første, så vet liksom ikke helt hva det går i. Men tror sambo også begynner og forstå at det er hormonene som snakker. For i begynnelsen så svarte han frekt tilbake, og da ble jeg jo enda mer sint. Men nå holder han kjeft... Hehe! Og så tror jeg han har forstått at det faktisk går an å grine uten grunn... Hehe!! Og når jeg først begynner å gine, klarer jeg ikke slutte.. Her en kveld grein jeg meg selv i søvn... Hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå