Gå til innhold

Jeg fikk 50 røde roser av mannen min i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke sove i natt. Lillegutt i magen har hvert helt vill i natt. Yngste sønnen har hatt masse mareritt, og eldste sønn har drevet på med omgangssyke denne uka. Men jeg trodde at han var blitt bra, men bæsja i senga.. Så da måtte jeg skifte på senga. Klokka kvart over tre så jeg siste gang på klokka før jeg sovna, kvart over fem våkna jeg igjen:( Og fikk ikke sove ordentlig igjen før ungene skulle opp halv syv:(

Så jeg har hvert veeeeldig trøtt. Mannen min ringte hjem på morran og lurte på hvordan det gikk. Trøtt og hormonell, med to unger som kjeda seg så var det jo ikke så hyggelig her.. Ringte mannen min etter ett par timer og beklaget at jeg hadde hvert så sur. Men da sier han at han kom hjem om 1 time, han skulle egentlig jobbe i 4 timer til. Og da skulle han ta ungene. Han kom hjem etter en time med 50 roser:) Jeg fikk så dårlig samvittighet, det er jo han som skulle hatt de rosene som tar seg så godt av meg uansett hvor grinete jeg er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

e det ikkje herlig med sånne goe mannfolk :)

eg var ute å handla diverse idag og då måtte eg bare kjøpe en gave te min helt :) han ble kjempe glad å lurte på hva han hadde gjort for å fortjene dette .. han har bare vært seg sjøl og det er mer enn nok .

Skrevet

Hva kjøpte du til mannen din? Det eneste som mannen min hadde blitt glad for var et xbox spill.. Og de syntes jeg er for dyrt til en hverdags gave for en hjemmeværende.

Skrevet

han fikk 3 tøffe t shorter(shirter? eller hvordan det nå skrives :) han ble kjempe fornøyd.. trenger ikke være så mye som skal til.. eg bruker å skrive kort å slik også sånn når eg vil vise at eg setter pris på ann..det er jo mye du kan kjøpe til mannen som en liten oppmerksomhet .. parfyme, noe klær, dvd, cd, ny lommebok, et nytt belte, bok f.eks bok til verdensbeste ektemann osv..

Skrevet

Takk for gode tips:)

Skrevet

for en fantastisk mann du har:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...