Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 plages en del med at jeg svetter mye i armhulene, så ille noen ganger at jeg svetter gjennom klærne, ser ikke akkurat frecht ut.. Noen som har noen råd??? finnes det noe som kan hjelpe???
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Ja, prøv noe som heter "Yerka". Helt genialt! Brukte det før. Får det på apoteket eller Vita.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg bruker en roll-on som kjøpes på apoteket.. Heter aluminiumsklorid! Den tørker helt ut armhulen.. Den klør litt i starten, men er en livredder!! Aldri mer svette-ringer!! Spør på apoteket hvordan den skal brukes, litt sånn i forhold til barbering o.l for den er veldig sterk..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Det er ikke deo. Men det er ganske sterke dråper du tar under armen på kvelden. Du kan ikke ha shavet deg under armene samme dag, for det svir no inn i helvete iallfall:-P hehe...Skal bare et par dråper til. Man skal helst ikke bruke deo i tilegg, men jeg gjorde det og det gikk helt fint. Du svetter ikke i det hele tatt under armene lenger. Kan også brukes andre steder:-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Jeg har prøvd to deo. Men jeg klarer ikke å bruke dem, men jeg har veldig sensitiv hud. Ellers sliter jeg med det samme..=( Hørte noen hadde fått sprøytet inn noe (husker ikke hva det var). Men da må man jo til legen, noe ikke jeg har turt foreløpig..=/ Hørte også om ei som brukte tynne tynne truseinnlegg i gensere, å det var visst til god hjelp. Men de dråpene.. Hvor lenge skal man bruke dem? er det samme som deo.? Noen ganger i uka?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå