Gå til innhold

Mercedes M-klasse?

Hønseføtter og gulerøtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med Mercedes M-klasse ift hvordan bakovervendte seter står i den??

Vurderer slik bil, men er redd setene skråner for mye i baksetet til at et bakovervendt barnesetet står bra.

Skal ut å prøve, men tenkte å sjekke om noen her har erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med bakovervendte seter i M-klasse, men fy fader for en fin bil!!!!

*misunnelig*

Skrevet

Tror de står bra i den bilen, men hvis ikke så har du andre bilalternativer som Range Rover, XC90, X5... Men tror setene i M- klassen er store nok til et bakovervendt sete. Tenker dere på helt ny eller?

Skrevet

Så godt stelt er vi nok ikke at det blir helt ny ;-)

Ikke helt sikker, men tror mannen snakket om en som var fra 2001. Men den så iallefal strøken ut.

Jeg tror også at setene er store nok, men er redd de heller for mye men har ikke sett ennå da.

Ja, mange biler i den klassen. Men til syvende og sist blir det mannen som bestemmer hvilken det blir. Jeg bare stiller enkelte krav som at bakovervendt sete skal stå bra i bilen osv.

Skrevet

Ok, det er fine biler hvertfall da:) Har ikke erfaring med barn i de bilene men de er jo beregnet på familie, så da burde setet stå støtt i de.

Skrevet

Dytter opp jeg i tilfelle det er noen med erfaring her i dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...