Gå til innhold

Brukte MASSE penger idag, MEN......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ny madrass idag.. En dunlopillo madrass. Er bare 2 utsalgssteder i hele norge, så vi kjørte en times tid for å komme dit.

Vi skulle ha en som er 15 cm tykk da vi har en slik fra før og skulle ha samme greia, bare annen hardhetsgrad.

MEN så kom vi hjem og la de ved siden av hverandre, og hva skjer? Joda, de er ikke like høye! Så vi har tydeligvis fått en som er 18 cm, ikke 15.

Så hva gjør vi nå? Jeg blir kvalm av tanken på å måtte ligge på den gamle midlertidige madrassen jeg har ligget på, for jeg får så ufattelig vondt i ryggen! Den andre madrassen vi har fra før er slett ikke noe bedre da den er for hard for meg :(

Vi fikk tilogmed 40% rabatt på den også, så betalte drøye 4000 kroner for den. Også hadde de bare en igjen på lager...

Hva gjør vi nå da? Skal selvfølgelig ringe bort imorra og klage litt, men må jeg ligge på den forferdelige madrassen i natt også?? Jeg har ikke sovet på mange netter, og sliter fryktelig med ryggen fra før av... Skal legges inn på sykehus på tirsdag pga dette...

¨

Råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, mulig jeg er helt dum, men spiller det noen rolle om den er tre ce høyere enn den andre?

Skrevet

Er det krise at madrassen er 3 cm høyere?

Bredden hadde jeg skjønt, men høyden?

Uansett, skal dere bytte den kan du ikke sove på den i natt, det sier seg selv.

Håper du får fikse opp i det da, så du får madrassen du skal ha..

Lykke til og god bedring med ryggen..

Skrevet

Skjønner ikke helt jeg?! Skal madrassene ligge ved siden av hverandre eller?

Skrevet

det var det første som slo meg også? har høyden noe å si? dere ligger jo barelitt høyere da..

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp*
Skrevet

Dere kan umulig ha slitt med ryggen når dere stiller spørsmålet "gjør det noe" - det gjør jævlig mye faktisk.

Skrevet

Som de over meg lurer jeg også....er det virkelig sååå fælt at den er tre cm høyere enn den gamle?

Kan du ikke bare slenge en overmadrass på den gamle for å gjevne ut om det er så ille??

Skrevet

Hun har jo fått to ulike madrasser.

Skrevet

Nei, må man ha slitt med ryggen for å svare på innlegget?

Det er jo ikke sånn at vi påstår at det ikke gjør noe, men det må da være lov å spørre?

Skrevet

Hæh?! Hun skal vel ikke ligge på tvers over de heller??

Skrevet

Jo det lurer jo på hvorfor det gjør noe. Hun har to madrasser, den ene er høyere enn den andre. Veldig dumt forh enne om hun skal ligge i midten, belastende og sliterende.

Skrevet

Tja, om du har ligget med høydeforskjell selv før så vet du at det har mye å si desverre...

Eller, om man liker å ligge tett hvertfall da.... Men der er jo alle forskjellige...

Vi får legge overmadrassen vår over og prøve før vi legger oss... Håper på det, for om vi må bytte den så tar det lang tid å bestille og greier... Tror neppe jeg orker det... :(

Skrevet

Assa. Hvis to madrasser er 90 cm. OG de legges mot hverandre.

Den ene vil være høyere enn den andre. Hvis hun ruller over og blir liggende på midten er det veldig dumt.

Skrevet

Bklager jeg trodde du hadde kjøpt en stor madrass, ikke at det var en madrass som skulle ved siden av en annen, da skjønner jeg.

Skrevet

Jeg forstår godt at det ikke akkurat er bra at den ene er høyere enn den andre. Man ligger jo ikke på hver sin side av sengen hele natten da. Gjør ikke vi i allefall. Er deilig å kunne ligge tett inntil hverandre uten å måtte ligge på en kant, eller bare på en madrass.

Vi har faktisk kjøpt en 180 overmadrass, slik at vi slipper å ha en glipp midt i sengen.

Forstår at det er kjiipt å få feil madrass, men ser ikke helt at EN natt til på en annen madrass skal være det som gjør utslaget da...

Du har jo ligget på den andre madrassen flere netter fra før av? Har du ikke?

Kjør å få byttet den i morgen, eller lever den tilbake og kjøp en god madrass fra en annen kjede?

Er vel ikke bare disse madrassene som er gode?

Og hva når du skal på sykehuset da?

Tar du med egen madrass?

God bedring, forresten:)

Skrevet

Kan jo også være at jeg overreagerer her...

Har ligget rett ut med vondt i ryggen i over en mnd nå, må ta sterke smertestillende for å i det hele tatt klare å stå opp. Har gått glipp av tilsvarende tid med forelesninger og eksamner på skolen. Har sovet dårlig tilsvarende lenge, og er i tillegg ganske premenstruell...

Men likevel synes jeg dette er et problem, for jeg har kjøpt en madrass som ikke er den jeg skal ha.... Det er heller ikke den madrassen jeg ble fortalt at jeg kjøpte, OG den har en annen høyde enn den andre madrassen den skal ligge ved siden av...

Overmadrassen vår er kjempe tynn, 2 cm kanskje, så den utgjør vel ikke så mye. Vi har tenkt å kvitte oss med den, for dette er madrasser vi ikke skal trenge overmadrasser til, men nå får vi vel heller kjøpe en dritt tjukk en isteden....

Skrevet

Skjønner godt problemet deres. Hvem vil ligge i "trapp" ? liksom..

Men kan du ikke bare legge deg på den i natt, med plastikken på. Merker ikke så mye av den med et laken oppå. Så ringer du i morgen å hører hva dere skal gjøre. Selv om Dere har fått avslag på madrassen betyr det ikke at de ikke skal rette opp i sine feil. Du har likevel like mye rett på bytte.

Håper det ordner seg =)

Skrevet

Det var jo kjipt da:( Du får ringe å klage i mårra! Men hvorfor ikke kjøpe en stooor madrass i stedet for to mindre? =)

God bedring med ryggen:)

Skrevet

har vært rundt og prøvd masse madrasser, og har funnet ut at denne er den beste... Og selvfølgelig en av de dyreste, men sånt skjer jo...

Når jeg skal legges inn på sykehuset regner jeg med at jeg skal hjem om natta.. Bor i nærheten, og skal bare ta en del prøver og få resultat.. Kan aldri tenke meg at de må ha meg der på natta...

Jo, jeg har ligget på den andre madrassen flere netter... Hvilket har resultert at jeg ikke har sovet godt på lenge, har lunte som snart går innover, som igjen gjør at min stakkars samboer må holde ut med ei som griner og kjefter på alt... Ikke klarer jeg å ta meg av min egen sønn engang pga dette.....

Skrevet

hadde vi ikke hatt den ene madrassen fra før skulle vi kjøpt en stor ja, men sambo har hatt sin i 4 år allerede...

Vi sliter begge med dårlig rygger, han er operert for noen år siden...

Derfor 2 små, ikke en stor :)

Gjest Vår08
Skrevet

Har du så fryktelig mange valg egentlig? Dersom den allerede er pakket opp kan du likegjerne slenge overmadrassen over den og sove på den til imorgen - eller du kan være snill pike, stable den nye, for tykke, madrassen bort og sove på den gamle klumpete.

Skrevet

Jeg skjønner godt at når du har hatt vondt så lenge .Så skal det ikke mye til før man må blåse ut litt.

Har vært der jeg også og det er grusomt.

Håper du blir bedre etterhvert da.

Og at det ordner seg med madrass.

Har ikke så mange gode råd.

Skrevet

Har dere ikke mulighet til å kjøpe en tynn skumgummimadrass som dere kan skjære til da?

Skrevet

For å legge under jeg tenker på så madrassen kommer litt opp.

Skrevet

Det var ikke dumt, har ikke tenkt på det engang....

Har ikke pakket den opp, for den var pakket opp fra før i butikken.... Den hang på et stativ i "utstillingsvindu" om man kalle det det... Det var en annen en som var fremme til prøving....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...