Plutseliten :) Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Et morsomt og underholdende program med engasjerte dommere. Er imponert over så mange flinke barn og unge.Med et høyt energinivå og masse glede over det de gjør )
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Ja det er toppen!! Jeg tar det opp akkurat nå... for jeg har sett på svensk beat for beat og skrevet de siste takkekortene.... nå er jobben endelig gjort og ut skal de i løpet av uka :-) herre min hatt så treig man kan være :-)
Plutseliten :) Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 Da kan du glede deg,skal se siste delen nå ) Synes du er superrask jeg.....tenk å sende ut takkekort før babysaken er født! Det er effektivt det Så slipper du jo også å tenke på det oppi flytting,amming og øreholding
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 hahahahahahahahahahahaha hadde det vært så vel :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Har sett det såvidt tidligere, men ikke igår. Da ble det skravling og mat på kjøkkenet istedet - et helt greit bytte:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå