Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 av at det ALLTID er bråk her i blokka i helgene!! Gravid og hormonell sier du? hehe... HVER ENESTE helg har en av naboene fest.. Herlig å ha sånn "dunking" i bakgrunnen hele kvelden.. Og ikke minst så elsker jeg å bli vekt kl 05 på morningen av fulle idioter som løper i gangene, smeller med dører osv når jeg skal opp med Thea kl 07... Greit nok når samboer er hjemme også. Da kan vi sove litt hvis vi trenger det dagen etter,men denne helgen er han borte... Sånn, nå er jeg ferdig Godt man har DIB til å blåse fra seg litt..
Gjest Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Huff :/ *Min medfølelse* Krysser fingrene for at du får en (relativit) rolig helg som blokkbeboer:)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 du har lov til å klage vet du. i alle fall si i fra at hvis de ikke kan dempe musikken i alle fall bassen så tilkaller du politiet. grenser er jo at det skal være stille etter et hvis klokkerslett i blokk. Skjønner at det er kjedlig gamle naboene våres kom å sa til oss halv 10, bor i tomans bolig. men han som bor her nå er kjempe grei sann sett. noen ganger må han tåle litt musikk og motsatt
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2008 Burberry: Takk =) Jada, jeg vet jeg kan klage. Lar folk holde på frem til tolv/halv ett jeg da stort sett. Da sender jeg melding eller ringer på.. Så føler at jeg tåler min del, altså musikk i bakgrunn til tven hele kvelden, at jeg ALDRI får sove før kl 01 osv, også får de som fester tåle å skru ned lyden når klokken er halv ett.. *føler meg gammel* hehe...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Har du samme naboer som meg eller:p Naboene mine er også sånn, og jeg blir like irritert som deg. Ikke har jeg noen hormoner og skylde på heller, bare veldig lei av å ha en del av festen i stua mi, lyden av den hvertfall.. Ta kopi av ordnesreglene eller hva det heter og send det til naboene, strek ut der det står når det skal være stille:) Eventuelt send en klage til styre:)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2008 Er nok ganske sikker på at vi ikke bor i samme blokk altså Lisa. Men hvem vet hvem som kan skjule seg bak ett nick Er vanvittig kjipt å måtte ha "festen inn i stua ja". Særlig når det er ufrivillig. Gleder meg til vi får solgt denne herligheten altså! En kopi av ordensreglene hadde nok gjort seg, men der festen er i kveld er hos en av styremedlemmene, så da burde man jo forvente litt stillhet utover kvelden håper jeg! Merker jeg tilogmed begynner å irritere meg over hva slags musikk de spiller!! Også blir jeg stadig minnet på hvorfor jeg HATER trance og tekno! Kanskje jeg skal gå bort med en Jay Z cd eller noe... Sånn at de i det minste kan spille noe bra hip hop.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Aaaaahhh. Har fått en sånn nabo vi også, i leiligheten ved siden av. Vi har t.o.m. rivd veggen i påsken for å lydisolere mer, men tror du ikke fyren har vært og kjøpt seg verdens beste bass-anlegg, da ? Hjelper ingenting med å lydisolere for harde livet når han har et anlegg som har verdens beste bass-lyd. Han har fest hver helg + at han har kompiser hos seg 3 av 5 dager på hverdagene også, og da holder de på til 4 om morgenen (også hverdagene).Han jobber ikke så lever et nattliv. Og jeg er også gravid med verdens verste hormoner. Står nesten og stanger hodet i veggen hver kveld. Nå er det stille der, men de setter vel i gang ganske så snart tenker jeg. Forrige helg var vi på vei til å ta strømmen hans, har jo felles sikringsskap, men han lukket opp døren til slutt (hadde banket på i en evighet) og da roet han ned bassen. Får fnatt av sånne folk,. Greit med en fest i ny og ne altså, men hver bidige helg og de fleste dagene i hverdagene, det tar KAKA!!!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Hehe, enebolig på Konnerud Stolt Mamma, enebolig på Konnerud. Need I say more?!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2008 The Crow m/spire: Føler med deg! Er ubeskrivelig irriterende å ikke få ha "helgen i fred".. Klart man må tåle en del når man bor i blokk, men man blir rimelig lei når det er bråk gjentatte ganger... Har dere ringt politiet ang naboen eller? Høres hakket værre ut enn her hos oss..
Bomchicka Wah Wah Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Hehe. Jeg skrev nettopp et klageinnlegg av samme kaliber. Møkkanaboer, møkkafiremannsbolig. Knurr!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. april 2008 effelanten: jada jada masa! Sitter bare å venter på at du skulle overføre ett par mill til meg jeg! Men her er det jommen minus på konto! Skjønn det den som kan ;P
To tette og en badehette Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 Åhhh ikke bare bor vi i samme blokk, men tror kanskje vi er samme person ,-) Jeg er blitt tante sofie, gravid, hormonell og vil SOVE! Er omringet av barnløse ungdommer som setter på techno, skal klikk-klakke, gaule seg gjennom gangene og så gjerne stå rett utenfor soverommet til mini og vente på resten av gjengen mens de høylydt synger, danser og tisser (?!). Vorspiel kan jeg tåle men nachspiel og fester som varer ut i de små timer er bare uholdbare...Heldigvis skal vi snart flytte i rekkehus hvor vi knapt deler vegger med noen naboer (terrasserte). I tillegg til festen så har vi et herlig par over oss som krangler så møbler går vegg imellom, gjerne kl 3 om natten. Veldig koselig å våkne med et brak og så høre på den skingrende stemmen til jenten gaule om "du sa, jeg sa, neida, joda". Til sammenligning bodde det tidligere to unge studentgutter i kollektiv i samme leil tidligere og de hørte vi knapt noe fra så lydnivået er utrolig. Puh! Håper på en rolig natt for alle i blokk!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #13 Skrevet 11. april 2008 Nei, har ikke det. Men det blir det neste på listen....hehe. Hver morgen på vei til jobb har jeg så lyst til å klistre en teipbit på ringeklokka hans nede (han legger seg jo aldri etter 04, så da sover han sikkert) sånn at kl. ringer helt til han må gå ned å fjerne teipbiten. Barnslig, ja, men f......heller. Det verste er når jeg møter på han på vei opp trappa på ettermiddagen, han er bare såååååååååååå overhyggelig, spyr av han nesten. Styret har faktisk hengt opp lapp i oppgangen med påminnelse av stilletid i blokka, men who cares, virker det som. Han leier bare, så jeg lurer på om jeg skal sende en stygg klage til styret og se hva som skjer videre.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. april 2008 Hehe! nå ble jo hele greia bare komisk! Må smile her siden det er visst ikke bare jeg som har noen håpløse naboer her! Rart, men godt at flere av oss "Tante Sofier" er grinete på en fredagskveld! Nå ble jeg jommen i litt bedre humør også gitt! To tette og en badehette : Og DER fikk du sagt resten av det jeg satt å tenkte på
Gjest Skrevet 11. april 2008 #15 Skrevet 11. april 2008 Det er UFATTELIG! Jeg må hatt fått feil kontonummer:p *flire* BiMtreff på mandag, være med?
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 11. april 2008 Når og hvor?
Gjest Skrevet 11. april 2008 #17 Skrevet 11. april 2008 Lizzies kl 1915 mener jeg (ligger ute på BiM-treff sidene. Det er liksom den ENE frikvelden jeg har fra hus og barn. Deilig ass. Gleder meg som en liten drittunge! Hyggelig om du har mulighet! (alt etter når vesla legger seg så kan du jo bare tilpasse og komme når hun er lagt etc)
To tette og en badehette Skrevet 11. april 2008 #18 Skrevet 11. april 2008 He he, det var nå godt det kom noe bra ut av klagingen ,-)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 11. april 2008 aha, det er på kveldstid ja. Kjetil skal jobbe utover kvelden på mandag siden vi skal på UL (wohooooo) på morningen.. Da får han ikke vært på jobb før nærmere 12 nemlig.. Men ser ann når han kommer hjem jeg, så kanskje jeg dukker opp =)
Mamman til M&E Skrevet 11. april 2008 #20 Skrevet 11. april 2008 huff og huff, føler med deg! Hadde klikket jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå