leah og minimi med liten spire Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 og hvor i bergen er dere fra og når har dere termin? litt kjekt å høre fra dere:)
**paradis;) Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 heisann jeg bor i fana og har termin ca 5.okt. du da?
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Bor i Fyllingsdalen og termin 18 okt Det er snakk om BIM-treff for de med oktobertermin og deromkring den 11 mai. Hadde vært morro om det ble riktig mange som kom der.
netto86__ Stolt mamma :) Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Hei, er fra nordhordaland.. Har termin 4.august )
Bergenjente Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Heihei bor på laksevåg og har termin 17 okt
*nysgjerrigpetra* Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Så vittig alenemoder1snart2;) Bor også i Fyllingsdalen og har termin 18okt.
Gjest stockholms tjej Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 jeg er fra åsane og har termin 16 augusti=)
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Bor ved Lagunen, har termin 5.aug.
Bimme Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Jeg bor i Bergen Vest, og har termin 22. sept
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Heisann, Askøy, termin 25. juli.
Bea81 Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 Jeg bor på Nesttun, og har termin 9. september!
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 12. april 2008 #13 Skrevet 12. april 2008 Bor i Loddefjord og har termin 18.august:)
Bergenserbaby Skrevet 13. april 2008 #14 Skrevet 13. april 2008 Hei! Så gøy at det er så mange! Bor i sentrum - termin i starten av oktober.
Guttemamma!:) Skrevet 13. april 2008 #15 Skrevet 13. april 2008 Hei på dere:=) Jeg bor i Fyllingsdalen og har termin 7.oktober.
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 16. april 2008 #17 Skrevet 16. april 2008 Heisann! Bor i Loddefjord og er 24 uker på vei:)
Ønskebaby08*12 Skrevet 17. april 2008 #19 Skrevet 17. april 2008 Bergen sentrum her :-) Har termin 20 september
21 JULI =) Skrevet 17. april 2008 #20 Skrevet 17. april 2008 Hei Hei=) Bor i sandviken og har termin 21 Juli!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå