Gå til innhold

noen fra bergen her?


leah og minimi med liten spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvor i bergen er dere fra og når har dere termin? litt kjekt å høre fra dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann ;) jeg bor i fana og har termin ca 5.okt. du da?

Skrevet

Bor i Fyllingsdalen og termin 18 okt :)

 

Det er snakk om BIM-treff for de med oktobertermin og deromkring den 11 mai. Hadde vært morro om det ble riktig mange som kom der. :)

Skrevet

Hei, er fra nordhordaland.. Har termin 4.august :o)

Skrevet

Heihei bor på laksevåg og har termin 17 okt :)

Skrevet

Så vittig alenemoder1snart2;)

Bor også i Fyllingsdalen og har termin 18okt.

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg er fra åsane og har termin 16 augusti=)

Skrevet

Bor ved Lagunen, har termin 5.aug.

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Heisann,

Askøy, termin 25. juli.

Skrevet

Bor i Loddefjord og har termin 18.august:)

Skrevet

Hei!

Så gøy at det er så mange!

Bor i sentrum - termin i starten av oktober.

Skrevet

Hei på dere:=) Jeg bor i Fyllingsdalen og har termin 7.oktober.

Skrevet

Heisann!

Bor i Loddefjord og er 24 uker på vei:)

Skrevet

Os her, termin 22.juli :)

Skrevet

Bergen sentrum her :-) Har termin 20 september

Skrevet

Hei Hei=) Bor i sandviken og har termin 21 Juli!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...