lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 slimproppen går? Er det et tegn på at det begynner å flates ut/åpnes? Vet at det kan ta tid før fødsel, men lurer på det med modninga.
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 er ca 1 uke igjenn da sier de:)
Gjest Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Aner ikke! Vet bare at den kan gå flere ganger i løpet av svangerskapet, og at den dermed ikke er noe sikkert tegn på nært forestående fødsel. Så....tja..i enkelte tilfeller: Ja, man modnes, mens i andre..nei. Hehe.. det var jo et supert svar..;o)
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2008 Takk for svar:) Min gikk på mandag, så jeg satser på at det stemmer at det tar ca en uke... hehe. Er i uke 41 på mandag som kommer, så det er jo ikke altfor lenge til uansett, litt dårlig på tålmodighet b are.
vesle linselus Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 når slimproppen min gikk med første mann på natten. ( mitt første tegn på at noe nærmet seg,...) så var fødselen igang allerede dagen etter. så dette tror jeg varierer... spennende!!!og lykke til!!!
OhMyGod!!! Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 slimproppen kan gå og komme tilbake den så ikke noe som sier 1 uke nei desverre.......:S spurte jordmor om dette tidligere i uka å det var svaret jeg fikk og det er sant å det, søster mi hadde slimpropp som gikk tidlig i svangerskapet, og den 'grodde' tilbake igjen. mulig den blir borte for godt om man er moden da? kan jo håpe på det da, hehehehe!
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2008 Takk for det:) ja, det er veldig spennende. Lykke til du også
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2008 Kanskje det kommer ny om den går tidlig i sv skapet. Tviler på at jeg får ny nå, rett før termin. Bortkasta propp i så tilfelle.. hehe
SuperMoM <3 Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Min gikk 3 uker før termin og småen kom 15 dager over termin.Ble da satt i gang og var ikke moden.. kun 1cm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå