Gå til innhold

Har man begynt å modnes når

Anbefalte innlegg

Skrevet

slimproppen går? Er det et tegn på at det begynner å flates ut/åpnes? Vet at det kan ta tid før fødsel, men lurer på det med modninga.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ca 1 uke igjenn da sier de:)

Skrevet

Aner ikke! Vet bare at den kan gå flere ganger i løpet av svangerskapet, og at den dermed ikke er noe sikkert tegn på nært forestående fødsel. Så....tja..i enkelte tilfeller: Ja, man modnes, mens i andre..nei. Hehe.. det var jo et supert svar..;o)

Skrevet

Takk for svar:) Min gikk på mandag, så jeg satser på at det stemmer at det tar ca en uke... hehe. Er i uke 41 på mandag som kommer, så det er jo ikke altfor lenge til uansett, litt dårlig på tålmodighet b are.

Skrevet

når slimproppen min gikk med første mann på natten. ( mitt første tegn på at noe nærmet seg,...) så var fødselen igang allerede dagen etter. så dette tror jeg varierer...

spennende!!!og lykke til!!!

Skrevet

slimproppen kan gå og komme tilbake den så ikke noe som sier 1 uke nei desverre.......:S

spurte jordmor om dette tidligere i uka å det var svaret jeg fikk :) og det er sant å det, søster mi hadde slimpropp som gikk tidlig i svangerskapet, og den 'grodde' tilbake igjen.

mulig den blir borte for godt om man er moden da? kan jo håpe på det da, hehehehe!

Skrevet

Takk for det:) ja, det er veldig spennende. Lykke til du også:)

Skrevet

Kanskje det kommer ny om den går tidlig i sv skapet. Tviler på at jeg får ny nå, rett før termin. Bortkasta propp i så tilfelle.. hehe

Skrevet

Min gikk 3 uker før termin og småen kom 15 dager over termin.Ble da satt i gang og var ikke moden.. kun 1cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...