Gå til innhold

Tenke positivt???


m_n83

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare si til alle dere desembermammaer, at jeg synes vi skal tenke litt mer positivt. Skjønner at mange har opplevd mange skuffelser når det gjelder tidligere graviditeter, men prøv å tenk litt positivt. Er lett man drar med seg mange førstegang gravide i denne bekymrede tilværelsen.. Selv har jeg aldri vært medlem av barnimagen, men ble tipset av en vennine om at det var en fin side. Det er jo det, masse fine historier og mange som utveksler sine følelser og tanker:) Vet jeg bare kan la være å lese det, men men.. Bare ville si det! Er det noe som feiler barnet så forsvinner det av seg selv, tenk heller på det, At det kanskje er like greit...Stygt å si.. men sant.

 

GOD HELG alle jenter:) Håper ingen føler seg skuffet eller blir sint. Vil bare at vi skal glede oss litt mer å ikke bare bekymre oss:)

Selv sprudler jeg snart over av glede, tenk vi har ordnet årets 1 julegave:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så utrolig enig med deg!! Jeg velger faktisk å ikke lese de innleggene som jeg tror er "negative" for at jeg ikke skal bli så bekymret selv. Må skåne seg litt for negativitet, selv om det er utrolig fint å ha en plass å få tømt seg.

 

God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamoms

Jeg må si at jeg har blitt litt overrasket selv over hvor mange bekymringer som finnes her, og ja, jeg skjønner det jo når folk har opplevd mye som kanskje ikke har vært så lett.

 

Jeg venter også min første baby, og jeg gleder meg veldig!

 

Er også veldig takknemlig for at jeg har så lite symptomer som jeg har! :-)

 

Gleder meg dessuten til å komme til legen å få bekreftet svangerskapet. Jeg må innrømme at det fortsatt kjennes litt uvikelig dette...

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig, selvom jeg har opplevd mye ( lang historie men har ikke lyst å fortelle det til alle) men jeg vet også at det går het fint jeg har en jente som er 2 år og hun er helt herlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er nok viktig å prøve å tenke positivt:-) Jeg også er overlykkelig, og har tenkt å være det. Og kommer det noen bekymringer skyver jeg dem fra meg! Men for all del: Jeg har STOR forståelse for dem som har vært gjennom forferdelige ting!!!!!!!! Men prøver nok å skåne meg selv og lille spiregull litt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er enig med deg.

Men kan være litt vanskelig på ekstra hormonelle dager når man forviller seg inn på "feil" forum og leser om alle som er så uheldig å miste...

Men jeg prøver å være optimistisk, å er som regel det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...