Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Nå trenger jeg gode råd. Til påske gikk jeg glad og fornøyd ut i garasjen og tok frem pulken og planla flere flotte turer med lillesnuppa i pulk og guttongen på 5 år på egne ski. Kakao og pølser og bål og full pakke. MEN så viste det seg at garasjen ikke har vær egnet oppholdsted ofr pulken i 3 år! Trekket er muggent! Noen gode råd? Det ble selvfølgelig ingen skiturer med lillesnuppa. Ho måtte være hjkemme med farmor eller pappa mens mamma og storebror gikk på ski. Ble jop da bare kortere turer. Borte et par timer inkludert pølse og bål! Men tilbake til saken. HVORDAN får jeg bort muggsoppen i trekket? Vil jo ikke utsette snuppa for noe farlig! Nå er jo planen å få pulken klar til neste sesong da!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Nytt trekk. Det eneste jeg ville ha satset på.
Sjefsmegga Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Du kan få ta i jordslagfjerner ( mulig de har på hagesenter eller felleskjøpet) og se om det tar det....skjønner det er surt, pulk er ikke akkurat billig heller..
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 11. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2008 Noen som vet om det går an å få kjøpt nye trekk til Fjellpulken? Eller må man få sydd et nytt, Kanskje en møbeltapetserer kan gjøre jobben? Noen som vet? Og hva det evt kan koste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå