Gå til innhold

Seint legebesøk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått legetime før i min 13 uke... og da stusser jeg litt på at så mange her da har hatt både 2 og 3 turer hos legen..

 

Er det bare meg som kommer inn så seint??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei nei du er ikke den eneste. Jeg fikk første kontroltime i uke15....

Jeg fant ut at jeg ikke ville vente så lnge så jeg ringte til nærmeste helsestasjon. Der fikk jeg time og jeg er bare i litt over 9 uke-

Skrevet

Jeg var heller ikke hos lege før i den 13. uka, var ikke plass til meg før det.

Skrevet

Bra å høre :)

Skrevet

Jeg hadde time i uke 13, da fant de ut at jeg hadde MA. Hadde gått i 5 uker med et dødt foster.

Skrevet

Hei. Syns det var veldig trist å høre. håper det ordner seg for dere igjen snart. Det er jo skrekken for alle som er i første trimester at noe skal gå galt. Er selv veldig redd for dette. Meket du at noe var galt???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...