** 2 prinsesser og en til** Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jeg har ikke fått legetime før i min 13 uke... og da stusser jeg litt på at så mange her da har hatt både 2 og 3 turer hos legen.. Er det bare meg som kommer inn så seint??
Gjest Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Hei nei du er ikke den eneste. Jeg fikk første kontroltime i uke15.... Jeg fant ut at jeg ikke ville vente så lnge så jeg ringte til nærmeste helsestasjon. Der fikk jeg time og jeg er bare i litt over 9 uke-
Hikken Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Jeg var heller ikke hos lege før i den 13. uka, var ikke plass til meg før det.
lille frø, mor til to Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jeg hadde time i uke 13, da fant de ut at jeg hadde MA. Hadde gått i 5 uker med et dødt foster.
melli79 Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Hei. Syns det var veldig trist å høre. håper det ordner seg for dere igjen snart. Det er jo skrekken for alle som er i første trimester at noe skal gå galt. Er selv veldig redd for dette. Meket du at noe var galt???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå