Gå til innhold

Takkekort, tips til gode leverandører?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hvor på nettet har de mest gøyale fødsel/dåp takkekort? Og rimeligst?

Noen tips til meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke brukt de selv, men sponland.no har en del :)

Skrevet

Elite foto. Strålende fornøyd og rimelig i tillegg :o)

Skrevet

fotoknudsen har mange fine og en grei pris.

Skrevet

www.kortshop.com har mange fine. De er kanskje ikke så rimelige, men verdt å ta en titt:-)

Skrevet

Lager stort sett alltid sjøl jeg =) Og sender til fremkalling hos Elite Foto! Gjerne i str 15x15...ser litt mer profft ut da =P Men blir jo veldig billig om man feks tar i 10x15 da.

Skrevet

Jeg henger meg på www.kortshop.com - de har masse flotte kort og utrolig bra service. Jeg så på endel andre og fant ut at jeg vil heller betale litt mer og få skikkelig fine kort.

 

 

Skrevet
http://www.hipphipphurra.net/ - jeg bestilte takkekort etter dåpen her, de var helt nydelige, og servicen var knallgod. Kortene var pakket delikat inn i rosa silkepapir:-)
Skrevet

eurofoto.no har mange fine... billig å:)

Skrevet

optimalprint.no har veldig mange fine til en ok pris, er kjempe fornøyd. har tidligere bukt fotoknudsen, kommer ikke til å gå tilbake til de...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...