annie-77 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hei, hvor på nettet har de mest gøyale fødsel/dåp takkekort? Og rimeligst? Noen tips til meg??
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Har ikke brukt de selv, men sponland.no har en del
pia_1 Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Elite foto. Strålende fornøyd og rimelig i tillegg )
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 fotoknudsen har mange fine og en grei pris.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 www.kortshop.com har mange fine. De er kanskje ikke så rimelige, men verdt å ta en titt:-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Lager stort sett alltid sjøl jeg =) Og sender til fremkalling hos Elite Foto! Gjerne i str 15x15...ser litt mer profft ut da =P Men blir jo veldig billig om man feks tar i 10x15 da.
CB-BabyBoy Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Jeg henger meg på www.kortshop.com - de har masse flotte kort og utrolig bra service. Jeg så på endel andre og fant ut at jeg vil heller betale litt mer og få skikkelig fine kort.
Mamma katt Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 http://www.hipphipphurra.net/ - jeg bestilte takkekort etter dåpen her, de var helt nydelige, og servicen var knallgod. Kortene var pakket delikat inn i rosa silkepapir:-)
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 eurofoto.no har mange fine... billig å
Rekecabaret Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 optimalprint.no har veldig mange fine til en ok pris, er kjempe fornøyd. har tidligere bukt fotoknudsen, kommer ikke til å gå tilbake til de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå