Graciegirl Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 I dag har jeg fått to runder med spy. Lovely. Først spøy stakkars Lykketrollet over hele seg og hele meg. Han har ikke vært i form denne uka. Tror kanskje det er en reaksjon på vaksinene tidligere i uka. Tror han er på bedringens vei nå. Spiste tørr brødskive til kvelds, med glupsk appetitt, og eplejus med litt paracet gled ned på høykant. Heldigvis har han sovet og drukket godt hele veien. Etterpå spøy katta på vei til veterinæren. I buret sitt. Usj. Damen bak disken hos veterinæren var heldigvis snill og hjalp til med å tørke opp. Ingen sanitetsmedlem, med andre ord! Håper resten av helga blir bra for både liten og stor, tobente og firbente!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Ja det håper jammen jeg også, for spying er ikke akkurat min favoritt vet jeg! God bedring til alle!
Plutseliten :) Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Håper to og firbente er ferdige med å tømme mageinnhold og at alle er i topp form igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå