gig84 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 hei. jeg har så lyst å reise en lang helg en eller annen plass nå i mai sammen med min kjære. noen som har noen gode forslag på plass og hotell, kan godt være i utlandet.
mamma til 2... Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 akkurat nå er det jo lønnsomt å dra på weekendtur til London.. kursen er under 10 og det har den ikke vært på svært mange år:) dessuten en fin årstid å dra dit på, begynner å bli varmere i været og veldig koselig å sitte på en gatecafe og kose seg:)jeg har vært der 20 ganger og elsker å dra på tur dit , både å shoppe og nyte stemningen der med min kjære:)
sonnenschein Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Hei! Jeg skal til Tallin (Estland) på weekend tur neste helg! Skal visst visst være bra, er ikke så dyrt heller....
Gjest Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Var nettop i Kjøbenhavn, fly bort og tog fra flyplassen noen få minutter til Kjøben. Overaskene deilig! Eller ta en tur til Bergen, bestill hotell med revy billetter og gå ut å spis middag! Kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå