Gå til innhold

Lotion i bind ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt og leste på pakken til Always Silk mens jeg satt på do (noe må man gjøre:-D ), og så at de inneholder lotion!!

Ingredienslisten var ganske så lang.

Hva er vitsen med det ?! Det kan da bare bidra til soppinfeksjoner ??

Nå ble jeg nysgjerrig på om alle Alwaysbind inneholder lotion:-D

(jada, mye rart man kan henge opp i:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke hørt om de parfymerte tampongene også da? Ha ha-. Mye rart som finnes, jeg tror jeg ville droppa ting med lotion i.

Skrevet

Fins det virkelig parfymerte tamponger ?!!

Fysj, det høres ikke bra ut å putte inn i kroppen! Fins de i Norge, forresten ?

Ja, både bleier og bind med lotion går det fint ann å holde seg unna - men kunne virkelig ikke ane at de bindene hadde en laaang ingrediensliste.

Skrevet

Lotion i bind styrer jeg langt unna ja...fatter ikke hvorfor de skal ha all den dritten i produktene jeg..vil man ha lotion på høna så kan man jo smøre seg inn selv!

Og samme med bleier( Pampers), klarer fint å smøre salve på stumpen til ungene mine selv...lotionen får de jo utslett av...lurer på hvorfor de har det og hva de fleste forbrukerene synes om det..

Skrevet

Ja, det finnes tamponger med parfyme, men har ikke sett de i Norge. Heldigvis. Som om ikke tamponger skapte nok grobunn for bakterier og sopp som det er... :)

Skrevet

Lotion på høna:-DDD Hihi:-)

Og det kunne i det minste stå i klartekst utenpå pakken, syns jeg. Følte meg bittelitt lurt da jeg så det, hehe:-)

Skrevet

det er hovedgrunnen til at jeg hverken bruker always selv (får omtrent utslett i greiene), eller pampers på mini (utslett på stumpen)!

Skrevet

jeg leser faktisk også på bind pakkene når jeg sitter på do...;)

Skrevet

Så koselig at vi er flere:-DDD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...