Gå til innhold

hva feiler meg??hva feiler han??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og bf har prøvd av og på site året,men han har gitt opp ved første motgang..

han hadde dame i 1 mnd en god stund etter det var slutt.jeg var helt knust.men han fant ut det ikke var noe..sammenlignet med meg sa han..jeg klarte liksom ikke glemme det etterpå.

da jeg skjønte det ikke ville fungere aksepterte jeg bruddet og gikk videre.tbegynte date en ny.

da ville han ha meg tilbake.sa han elska meg.skrev mail til meg om da han møtte meg og at han var min for altid..jeg elsker jo han innerst inne og men

jeg sto på mitt om at jeg var videre for viste ikke hvor lenge han mente dette..til neste motgang?men jeg hadde heller ikke glemt han så droppet den nye daten.urettferdigt mot han.

men så ble krangel fordi jeg var usikker for han sakt han elska meg før så senere at han ikke følte no.

han ville droppe all kontakt om han skulle klare komme seg videre.

nå har han truffet en ny som det er sååå kjemi med og han føler ingenting for meg.tror han ikke siden han sa han elska meg for 2 uker siden!! og nå er jeg så lei meg for dette.tenker på oss..på hva jeg kan miste om det blir de..aldrig hatt det så bra med en som han da det var bra.min beste venn..han kjenner meg bedre enn noen andre.tenker det kanskje kunne funka senere om vi fått tid.

men han er typen som forter seg inn i no nytt for å glemme virker det som

spurte hvorfor han sa han elska meg for 2 uker siden og nå ikke.han mener han var bare eiesyk...men skjedd før da jeg datet en i starten og.

ååå vil glemme han.men elsker han jo..:(

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det her minner om meg og bf her..... av og på, av og på, nye inne i bildet, så tilbake til hverandre...... inn i blant dette kom jo våre to barn til verden også.....

 

Men for noen år siden kuttet jeg helt. følelsene forsvant og jeg har det godt:) Jeg orket ikke mer av det spillet, det ble jo aldri bedre. Selv om følelsene har vært der hele tiden. Og han er den som har betydd mest for meg, den som kjente meg best og som jeg kjente ut og inn. Men det daglige klarer jeg ikke, og derfor ville jeg ikke prøve mer....

 

 

Jeg hadde kuttet om jeg var deg. Det blir ikke bedre med tiden heller, bare mer av det samme, samme hva han sier.... Det har du vel egentlig erfart allerede....

Skrevet

huff bra jeg ikke er alene..

men nå da?er exen din videre?nå som du er.eller er du det?

Skrevet

Det hørtes veldig trist ut at han har utnyttet deg på denne måten. Høres ut som en skikkelig drittsekk. Det er lettere sagt enn gjort, men du må prøve å komme deg videre. Fokusere på deg selv og barnet/barna dine fremover. Du fortjener mye bedre enn dette. :)

Skrevet

pratet med han på tlf nå.han sa han var ferdig.veldig ferdig..sakt det før men tror han mente det..

begynte å grine..ååå i tlf!arrg.

han sa bare:du finner en ny.

Skrevet

Joda, han har gått videre(så klart, holdt jeg på å si). Han har ny familie med barn, men likevel kommer han luskende av og til. Talentløst, spør du meg. Han TROR han elsker meg...hehe. ... men han elsker kun seg selv, og ser det ikke. Vi hadde fantastisk sex, og det er vel det som gjør at han kommer her av og til; han håper på å få seg noe;) Men den gang ei, her er ingenting å hente for ham. Jeg vet hva det blir om jeg gir ham noe, og den hverdagen vil ikke jeg ha om den ble kastet etter meg, det er som å være på berg og dalbane uten å komme seg av. Det blir en utslitt av.

 

Han klarer ikke å være singel, tror han binder selvbildet sitt opp i å være i et forhold.

Skrevet

Jeg vil bare si til deg at du skal se hvor godt du får det alene:) Det er 1000 ganger bedre enn et sånt rotete forhold. Du trenger ikke finne en ny, vet du. Lær deg å ha det godt med deg selv, like deg selv:)

 

jeg har svart deg lenger oppe her også:)

Skrevet

takk for alle svar;)

ja han sier og til meg vi har best sex..men har hatt sex med 8 jenter etter det var slutt..hmf

mener dette er rebound..kyss med bak..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...