Gå til innhold

Er det jeg eller hun som burde ta kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Onsdag spurte jeg venninna mi om hun ville komme til meg på lørdagskvelden, for gubben skal jobbe nattskift.

Jeg spurte henne om hun ville komme hit for å spise litt god mat, skravle og kose oss :)

Hun svarte at hun gjerne ville, men at hun kanskje skulle være barnevakt i løpet av helgen, men hun skulle undersøke nærmere og så gi meg beskjed. (hun er en veldig god venn så jeg vet at hun har veldig lyst)

Jeg har ikke hørt noe fra henne etter det, og jeg må eventuelt handle i morgen formiddag hvis hun skal komme.

Jeg lurer på om jeg skal sende henne en mld og spørre, men synes egentlig det er hennes "ansvar" å gi beskjed om hun kommer eller ikke.

Det virker kanskje som en helt uproblematisk situasjon, men jeg er bare så drittlei av å måtte være den som maser hver gang jeg avtaler med noen.

Synes at når man sier "jeg skal gi deg beskjed veldig snart" så burde man også gjøre det.

Er fristet til å la være å sende henne mld, og vente for å se om hun tar kontakt, og hvis jeg ikke hører noe før i morgen ettermiddag lurer jeg på om jeg bare skal si at jeg ikke regnet med at hun kom siden jeg ikke hørte noe fra henne tidligere.

Som sagt, det virker sikkert helt sykt at jeg tenker så mye på dette.. men jeg er leii av å alltid måtte "pushe på" og mener at når man sier at man skal gi beskjed så gjør man det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo hende hun sitter som deg og venter på svar fra de hun kanskje skal sitte barnevakt for? -og hvis det haster for deg å få svar er det vel ikke så veldig strevsomt å sende en sms og spørre om hun vet noe mer?

Skrevet

Jeg er så enig med deg! Det er så irriterende med folk som ikke sier ifra. Har noen venninner som aldri gjør det. Det er alltid ett eller annet som gjør at de glemmer å si ifra. Men når vi først møtes så er det kjempe koselig, og de foreslår hver gang å møtes igjen, og inviterer seg selv hjem til meg osv, så kan ikke skjønne at de misliker meg så mye.. Tror bare folk har forskjellig syns på det å holde avtaler..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...