Marie*23 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Regner med at de fleste her har en del erfaring ang. el-tester. Tenkte jeg skulle finne el denne måneden, for å finne ut når den er. Så jeg vet hvordan det ligger ann. Testet og testet, men den slo aldri ut! (clearblue digital). Eller dvs den var svak (selve pinnen) i to dager, så gikk det over. Kan jeg ha hatt el i disse to dagene, bare at testene blir svake hos meg? Kjente noen symptomer også. Ble litt redd egentlig.. Hva om jeg ikke har el? :/ Har jo mensen hver måned..
Venter09<3med ny spire Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 hei slik har jeg tenkt flere ganger oxo.. en har nesten hele tiden el. men ikke merker det oxo.. har selv tatt el testing men ikke funnet ut noe med CB testpinne.. har flere syntomer til å vøre gravid men pinner og hos legen slår ikke ut. er nå 2 uker og 2 dager over ikm. så håper fortsatt
Marie*23 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 Ja, mine tester har vært svake de gangene jeg har tester. Så.. hmm.. Jeg vet ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå