Bella Swan Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Heter Nike buksen "Fit dance woven pants"? hvis det er den så har jeg funnet den på g-sport. Har så lyst på den buksen!! Prøver å finne den i en norsk nettbutikk, men det er vist umuligt....
Bella Swan Skrevet 11. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. april 2008 Eller er det "Tech woven pants"?
Brillemamma Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Hmm....På min står d Fit Dry pants.. Men jeg mener at på den lappen som hang på når jeg kjøpte den så stod det noe med dance woven...så mulig den heter det... tror det..men er ikke sikker. Men er det ikke bilde av den? Gi meg linken da, så kan jeg jo se..
Brillemamma Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Fant den dance woven og tech på en nettside. Det er ingen av de jeg har. Den jeg har er strikk nede, som ikke kan justeres.Men dance woven ligner jo ellers da,ikke helt lik,men...
Bella Swan Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 Da er det den du har jeg vil ha, med strikk nede. Har den et navn?
Brillemamma Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Det står bare fit dry pants på den jeg har. Men fant ikke den noen steder på nett butikk... Så mulig de ikke produseres lenger, eller at du må i butikk for å få tak i... Men er ganske sikker på at den heter noe med woven også, bare at det ikke står på lappen inni buksen..det stod på lappen som hang på når jeg kjøpte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå