Gå til innhold

Flere her som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har veldig survete unger på kveldstid?Har en gutt på 13måneder, han surver som regel fra halv seks tida til 7 da han legger seg. Han blir kjempe blid når jeg legger han. Begynner å bli så lei av disse kveldene, sambo jobber mye på kvelden, så er stort sett alene. Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du rett og slett skulle prøve å legge han litt tidligere? Min gutt er 16 mnd og har hatt noen perioder med sutring han også. Kanskje det er tenner på gang som plager han? Når min får tenner, er han vanligvis mer plaga på kvelden enn på dagen.

Skrevet

Kanskje han trenger at du legger han litt tidligere? Min blir sutrete (om det er det samme som survete :-)) om det går litt over tiden. Min er forøvrig like gammel som din

Skrevet

Har tenkt litt på det, men han står opp mellom 5 og 6 om morgenen, og er litt redd han skal våkne enda før...

Skrevet

Det er jo mulig. Men jeg har hørt om noen som har erfaringer med at de faktisk sover lenger om morgenen om de legger seg tidligere. Nattesøvnen blir dårligere om de blir overtrøtte. Når sover han på dagen, og hvor lenge?

Skrevet

Han sover som regel fra 10.30-11.00 og ca 15.00-16.00, varierer noen dager, men sånn ca iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...