Gå til innhold

Jaa! Jeg sto på teorien i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og er dritstolt! :-D

Herregud, så deilig å få det ut av verden. Da er det bare oppkjøringa igjen :-)

Måtte bare skryte litt :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulera så mykje.

nå er det bare oppkjøringa igjenn og det går sikkert kjempefint:)

Skrevet

Takk :-D Dere får krysse fingrene for meg neste mandag, da skal jeg inn til byen (grøsse) og kjøre opp. Her i Bærum hadde de ikke noe ledig før i slutten juni, og det tar jeg ikke sjansen på :-D

Skrevet

Åjåjåj:) Grattis:) Ikke verst:)

Skrevet

GRATTIS :D

Oppkjøringa syns jeg var lettere enn teorien, så det kommer sikkert til å gå kjempe fint!

Skrevet

Takk for oppmuntring :-)

Håper jeg får en snill sensor! :-D

Skrevet

Gratulerer så mye, sliter med lesinga her jeg. Har prøvd å kjøpe Veien til førerkortet på CD-ROM, men den koster over 900 kr. :-( Jeg har teori- og arbeidsbok (helt nye), men vet bare ikke hvor jeg skal begynne å lese og hva som er viktig. Ps. jeg hater å sitte i ro og lese. Hvis du har CD-ROMet vil du selge den til meg? Og hvis det var boka du leste i kan du si meg hvilke kapittel jeg bør lese grundig? Jeg kjører veldig bra, har ikke problem med veiene, men jeg er bare så redd for teoriprøven.

Send meg privat mld om pris hvis du har CD-ROMet og vil seldge den.

Skrevet

gratulerer! ønsker deg lykke til med oppkjøring:-)

Skrevet

Helene:-)

Gikk litt fort for seg når jeg skulle svare så glemte å si til deg GRATULERER og at jeg er kjempe missunnelig for at du er "ferdig" !! Må være så deilig!

Skrevet

GRATULERER:) du er god:) Oppkjøringen klarer du også, ikke noe problem. Jeg skal krysse fingere og tær for deg:) Greit å bli ferdig til den lille parasitten deres kommer ut:)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Jeg stod på teorien på onsdag, det er en deilig følelse!

Lykke til på oppkjøring!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...