Hikken Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 ...og er dritstolt! :-D Herregud, så deilig å få det ut av verden. Da er det bare oppkjøringa igjen :-) Måtte bare skryte litt :-D
nitusa Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 gratulera så mykje. nå er det bare oppkjøringa igjenn og det går sikkert kjempefint:)
Hikken Skrevet 11. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2008 Takk :-D Dere får krysse fingrene for meg neste mandag, da skal jeg inn til byen (grøsse) og kjøre opp. Her i Bærum hadde de ikke noe ledig før i slutten juni, og det tar jeg ikke sjansen på :-D
Hilde_85 Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 GRATTIS Oppkjøringa syns jeg var lettere enn teorien, så det kommer sikkert til å gå kjempe fint!
Hikken Skrevet 11. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2008 Takk for oppmuntring :-) Håper jeg får en snill sensor! :-D
Lulu♀♂♀ Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Gratulerer så mye, sliter med lesinga her jeg. Har prøvd å kjøpe Veien til førerkortet på CD-ROM, men den koster over 900 kr. :-( Jeg har teori- og arbeidsbok (helt nye), men vet bare ikke hvor jeg skal begynne å lese og hva som er viktig. Ps. jeg hater å sitte i ro og lese. Hvis du har CD-ROMet vil du selge den til meg? Og hvis det var boka du leste i kan du si meg hvilke kapittel jeg bør lese grundig? Jeg kjører veldig bra, har ikke problem med veiene, men jeg er bare så redd for teoriprøven. Send meg privat mld om pris hvis du har CD-ROMet og vil seldge den.
Meg, J & L Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 Hei!! Jeg har samme problem som deg!! Jeg tok kurset "teorihjelp".. og fikk litt innføring i hva man bør lese der.. Og ellers har jeg lært av å prøve meg på disse sidene: http://www.prove.no/ (gratis) http://www.teoritentamen.no/ (betale)
HegeKH Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 gratulerer! ønsker deg lykke til med oppkjøring:-)
Meg, J & L Skrevet 11. april 2008 #13 Skrevet 11. april 2008 Helene:-) Gikk litt fort for seg når jeg skulle svare så glemte å si til deg GRATULERER og at jeg er kjempe missunnelig for at du er "ferdig" !! Må være så deilig!
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 12. april 2008 #14 Skrevet 12. april 2008 GRATULERER:) du er god:) Oppkjøringen klarer du også, ikke noe problem. Jeg skal krysse fingere og tær for deg:) Greit å bli ferdig til den lille parasitten deres kommer ut:)
*Urolig* Skrevet 12. april 2008 #15 Skrevet 12. april 2008 Gratulerer så mye! Jeg stod på teorien på onsdag, det er en deilig følelse! Lykke til på oppkjøring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå