Gå til innhold

2cm åpning... noen flere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Var til konrtoll og UL igår og fikk da vite at jeg har 2cm åpning og at det ut fra åpningen står en fosterhinne med vann i. Noen som har opplevd det samme? Evt. hvor lang tid gikk det innen fødselen gikk i gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Please svar noen...

Skrevet

Har ikke hørt den med at det står en fosterhinne med vann i åpningen...

Men man kan gå ganske lenge med 2 cm åpning: selv gikk jeg flere uker med 2 cm forrige gang.

Skrevet

Jeg hadde 2cm åpning 2 timer før fødsel.Tror det var ganske likt i begge fødselene, men jeg sjekket aldri åpning før det. Og jeg gruer meg til det, helst vil jeg at andre skal holde fingrene unna, ungen kommer nå når den kommer den .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...