Ned 20,4kg.. Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hei.. Var til konrtoll og UL igår og fikk da vite at jeg har 2cm åpning og at det ut fra åpningen står en fosterhinne med vann i. Noen som har opplevd det samme? Evt. hvor lang tid gikk det innen fødselen gikk i gang?
Snart mamma -igjen! Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Har ikke hørt den med at det står en fosterhinne med vann i åpningen... Men man kan gå ganske lenge med 2 cm åpning: selv gikk jeg flere uker med 2 cm forrige gang.
benteeli Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg hadde 2cm åpning 2 timer før fødsel.Tror det var ganske likt i begge fødselene, men jeg sjekket aldri åpning før det. Og jeg gruer meg til det, helst vil jeg at andre skal holde fingrene unna, ungen kommer nå når den kommer den .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå