Gå til innhold

Biltips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger bilanbefalinger - bagsjerommet må ha plass til barnevogn og bur til to store bikkjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he... lykke til. Det funker ikke.

Det vet jeg fordi vi hadde akkurat det samme problemet.

Vi har en Engelsk Mastiff og en Rottweiler mix.

Dere må ha en WV Carawelle dersom dere skal ha plass til begge deler baki... Eller en annen kassebil.

Mulig det gpår emd en WV Sharan der du kan nappe ut et av setene slik at du får barnevognen in på ene siden og bikkjene har nesten hele baggasjerommet for seg selv..... men trangt uansett.

Vi har gitt opp. Kjører to bilder de gangene vi må ha med oss alle sammen samtidig.

Lykke til! :o)

Skrevet

Haha - du bekreftet nettopp mine bange anelser :) Sambo har forsøkt å forklare meg dette, men jeg har ikke vært så ivrig på å godta kassebiler og denslags snadder...

Skrevet

Renalt Grand Espace, 7-seter, super bil! Når man har bare 3 seter er det bare å trille inn barnevogna (og enda god plass) og det er plass til to store hundebur. Setene kan lett taes inn og ut, og plasseres i forskjellige posisjoner og det er god plass mellom setene, andre liknende biler er ofte trange. Kjempefin bil å kjøre også, selv om den virker veldig stor til å begynne med:) Selv leita vi ei stund før vi fant den perfekte bilen, har to hunder (schæfer og doberman) og en liten en på vei, mye ute å kjører og hundene er alltid med...var redd vi måtte kjøpe buss jeg..hehe..Lykke til! Se på finn.no der ligger det sikkert noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...