nussie Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 På vei til jobb i dag kolliderte jeg(jeg er 23 uker på vei)! Det hele var min egen feil,et sekunds uoppmerksomhet og plutselig stod rekke foran meg stille,da en bil skulle svinge av. Så i ca 50 km i timen smalt jeg inn i bilen foran! Datteren min på 5 år fikk litt vondt i armen av at bilbeltet strammet seg,men ellers gikk det veldig bra. Jeg dro opp til legevakten på sjekk,ble sendt på føden til ultralyd og en gynekolog foretok undersøkelsen.Det gikk så heldigvis ut til at alt var gått bra med den lille også.(brukte jo belte,så dette strammet jo noe på magen)Gynekologen sa at egentlig skal gravide ligge over en natt til observasjon i forhold til at morkake kan løsne..og da hadde ikke babyen overlevd.men da hadde jeg blitt kvalm,kastet opp,besvimt,hatt blødning osv,men siden alt så fint ut og jeg ikke hadde noen av disse symtomene så kunne jeg dra hjem og ta det helt helt med ro!! Så nå sitter jeg på sofaen under et pledd,litt tung i hodet av dagens hendelse,litt forvirra over det som har hendt,men veldig lykkelig for at alt gikk så bra som det kunne gå Min lille prinsesse har reist på sirkus med pappaen sin og dermed var dette andre glemt for hennes del:))
pusi og lille pusi:) Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 kor bra at alt gikk bra me dåkker! e skummelt når sånt skjer. bare å ta d helt me ro å slappe av på sofan å kose dæ..
nussie Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 Så koselig skrevet av deg,det varmer:) Ja det er skummelt å tenke på hvor sårbar man egentlig er og hvor fort ting kan endre seg...uff.. God helg til deg!!
AO3 Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Skummel opplevelse! Bra at det gikk så fint, da. Man har jo lov til å være heldig innimellom, også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå