Gå til innhold

mama-jeans på h&m 097)(?"(&¤"&#("&&¤////(#((#GRR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knappen som er i jeansene er bare jukseknapper! så man kan ikke åpne dem..det forventes liksom at man skal klare å dra denne over rompa, og at den skal sitte pent på...EHHM??? jeg er i allefall breiere over rompa enn jeg er over der hvor bukselinningen går! hvordan i alle dager skal jeg liksom få på meg den str jeg tilsvarer?

Jeg endte opp med å gå opp flere str. for å få buksa over rompa, men da passet absolutt ikke buksa hverken over ræva, lår, knær, mage..osv!

Makan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet... Tror jeg har prøvd over 100 mammabukser, men alle ser helt jævlig ut på meg. Så jeg går for tiden bare med bukser med stretch i eller tights. Kjipt for jeg liker egentlig ikke den "tights-stilen" som har kommet på moten.. Men men... Jeg gleder meg til det blir varmt og kan gå med kjole!!

Skrevet

Kjøpte en slik mamma buske i dag.. det va rene treningsøkten å få den på.... ikke at den passt formen min så bra... men den var behagelig over magen.. men for det meste sp sprader jeg rundt i tights og lang genser....

Skrevet

hm..er flere inne på 2 tri. som mener det finnes justeringer i bukselinningen på disse jeansene med "jukseknapp".

Jeg fant ingen "justering" inni linningen der, og skjønner ikke helt hvordan man skal kunne justere ut en jeans som man ikke engang kan åpne....

Skrevet

Det er en slik strikk på innsiden i linningen på buksene som man kan stramme inn med. Slik strikk som er nederst på dresser/regnklær til barn.

Har en mamma dongeribukse fra h&m jeg, men siden jeg har magen så langt ned, kommer toppen av buksa rett over navlen/midt på magen, så det blir ubehagelig. Har lagt bort denne nå. 33+3 i dag...

Skrevet

stramme INN er jo greit..men nå er d jo å kunne justere denne buksa UT det er snakk om...jeg bruker nemlig str 32/34 til vanlig i jeans, i H&M-mama jeansen måtte jeg opp til str 36, for å kunne få den satans bukselinningen over rompa uten å kunne åpne den forbanna knappen!

Så når jeg har fått dratt den over rompa, så passer jo absolutt ikke buksa noen aent sted, den bare henger og slenger som en sæggebukse både i rompe, lår og legger..

Hadde man kunnet åpne knappen, eller justere UT linningen, kunne man tatt den på som en normal bukse, og den hadde vært tilpasset en normal kropp, enn at man skal måtte gå opp 100 str bare for å kunne dra på seg buksa over rompa uten å justere ut linningen eller åpne knappen, for så å se ut som et dass med aaaaltfor stor bukse!

Skrevet

Foreslår at du leverer de tilbake og går et annet sted og kjøper gravidbukse. Jeg har ikke prøvd HM sin men er fornøyd med de 3 jeg har. En fra Zara i str S, den er litt større rundt rumpe og lår enn det jeg er vant med, men jeg syns det er greit at det ikke strammer så mye. En sort fra Lindex str 36 har jeg også ,og en fra mamalicious, den er litt stor str 28, men den var på tilbud så jeg kjøpte den likevel. Må bruke belte for at den skal henge godt på.

Ingen av buksene kan åpnes som du etterlyser, men jeg får de lett opp over rumpa. Jeg har også mer rumpe enn lår. bruker vanligvis str 26 i olabukser.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...