Gå til innhold

Huff, jeg er så slem. :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rent vondt i meg her. Guttongen har hatt det gradvis mer og mer rotete på rommet i det siste, og mandag var det så ille at jeg sa han fikk ikke ligge der inne før han rydda. Så han har sovet med meg hele uka, for det har vært håpløst bra vær her, så han har vært ute hele ettermiddagen til leggetid stort sett. I går avtalte vi at han måtte rydde i dag, siden det er helga. Fortsatt samme nyyydelige været og kompissene har vært to ganger åspurt etter han, men han rydder.

Får helt vondt i meg for han kunne vært ute med gutta, men rommet må jo tas en gang. Og hadde han vært litt mindre verr (som vi sier) hadde han fint blitt ferdig på et kvarter, men nå har han surra der nede i to timer tilsammen. Jaja. Jeg er slem jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette trenger du ikke ha dårlig samvittighet for i det hele tatt!!!

Jeg syns heller du skal klappe deg slev på skulderen og si at du er flink! For du har rett og slett laget en regel og fulgt den, det er god oppdragelse det, og ikke slemt i det hele tatt... kompiser blir ikke borte av en dag med rydding :-)

Skrevet

Jeg vet, jeg vet. Og han bryr seg ikke, han vil rydde. Er mer at vi ytterst på den nakne øy ikke har mange solskinnsdager i året. Og i morgen er det sikkert storm og vannrett snø.

Menmen, nå er han ferdig, så nå er det "Hvordan gjør de det" på Discovery. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...