Gå til innhold

Graciegirl - Nå har du vært borte lenge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor er du?

har du det fint der borte, eller strever du med sjokoladepuddingtogene???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei nabo!

Så koselig å bli ropt på.

Jeg har vært her hele tiden, i ånden. Det er så koselig å lese litt her inne om kvelden, når roen har senket seg!

Har jo begynt på jobb - og det er litt å gjøre der. Denne uka har Lykketrollet vært dårlig, i tillegg. Dermed har jeg ikke hatt det store overskuddet til å skrive så mye.

I dag spøy Lykketrollet over hele meg. Etterpå spøy katta på vei til "tannlegen" (til vet for å ta tannstein, ikke rart hun var nervøs).

Nå har min kjære tatt seg en øl, så nå venter jeg bare på at han skal spy også...

Håper alt er BRA med deg og at du koser deg alene hjemme i morgen.

Hadde jeg vært deg ville jeg spist Oreo kake på Choco Boco og tatt med noe nam nam hjem fra Food Story eller Ostehuset :)

Skrevet

jeg er jo alene allerede, og er godt i gang med kosen....

Nå skal jeg snart gjøre innsats nr. 2 på ryddefronten, og vips så kan jeg kose meg. I morgen har jeg en plan... èn eneste plan, og det er at jeg skal til byen å kjøpe meg en kaffe latte... jeg kjenner at jeg gleder meg skikkelig til det. kansje jeg sak spise lunch på ostehuset også.... hmmm en sånn kyllingog baconskive... hu hei så godt det er... eller hva med en kyllingsalat på Choco Boco... eller åååååååååååå kyllingbryst på Resept... kaffen skal jeg i alle fall ha :-)))

Skrevet

Snakk om å være full av seg slev... jeg valgte å ikke svare på alt du skrev... det er ikke helt greit :-)

Lykketrollet er i gang med barnehage bassiluskene skjønner jeg... uff det er ikke så artig det der, det kjenner jeg at jeg gruer meg litt til, men man må jo rett og slett bare...

Lille lykketroll, bli frisk så fort du kan!!!

Han mannen din får ikke lov til å bli dårlig av å drikke øl... :-) du kan hilse ham fra meg å si at det i grunnen er helt uaktuelt.

Jeg håper at det fortsatt føles ok å jobbe... gjør det det?

Skrevet

Den beste latten og den beste servicen har de på Steam, spør du meg. Den rett ved Polarn og Pylet. Mellomnavnet mitt der er "Enkel latte med karamell til å ta med". Kjempekos å nyte latte og trille Lykketroll!

Jobb går bra. Går deltid og det er veldig greit. Jeg får brukt meg selv på jobb og Lykketrollet får kost seg litt i barnehagen.

Fint at det ikke blir lange dager for noen av oss. Vet du, jeg var jo litt nervøs for disse barnehage greiene, men nå ser jeg at for oss er det en god ting for alle tre.

Skrevet

PS,

da jeg gikk gravid med Lykketrollet sleit jeg utrolig med heledagenkvalme i ørten uker. Det ENESTE - og jeg mener det ENESTE - jeg klarte å spise var kyllling og hummus sandwhich fra Ostehuset. Uten grønt og tomat. Det er en lykke at Lykketrollet ble født med armer og ikke vinger...

Den sandwichen er kjempegod. Nå som jeg ikke er preggers er det supergodt med grønt og tomat! På dansk rugbrød. Åååååå. Kanskje jeg må ha en sånn i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...